neděle 21. července 2013

2. týden domácí péče o řasy

Ahoj všichni,
Máme tu  2.týden mojí péče o řasy pomocí domácího séra (recept zde). Musím říct, že makeup mi už celkem chybí :D Týden se to vydržet dá, ale už to je 14 dní a já si dala řasenku zatím jen na natáčení nového videa (denní líčení inspirované Megan Fox-těšte se :).
Výsledky podle mě zatím jsou. Řasy jsou silnější, delší a rozhodně odpočaté, že je každý den nezatěžuji řasenkou a odlíčením. Co mě trochu mrzí je, že mám řasy blonďaté, takže i když budou nádherné, dlouhé a husté, tak bude vidět prd, a řasenku budu muset použít stejně :(
Pokud se rozhodnete zkusit tuto péči o řasy, dávejte si pozor, ať nemáte ricinový olej v očích...

Začátek

1.týden

2.týden
Vypadají hustší a silnější :)
Pokračuji dál a uvidíme opět za týden!

3 komentáře:

  1. Či sú dlhšie na fotkách nevidím ale hustejšie asi sú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že vyfotit se pokaždé stejně, aby to bylo pořádně vidět, je těžké, ale připadají mi určitě i delší :) když mám otevřené oči, tak mě řasy lechtají pod obočím, což předtím nebylo :) ale uvidíme ještě za 2 týdny, až bude konec kúry. hlavní pro mě je, aby zhoustly

      Vymazat
  2. Podľa mňa trocha vidno aj predĺženie, keď sa pozriem na prvú a druhú fotku, tak vo vonkajšom kútiku oka vidno dlhšie riasy. Super! Držím ti palce, nech výsledný efekt splní tvoje očakávania :)

    OdpovědětVymazat