středa 24. července 2013

Malý New In + řasenka Loréal Volume Million Lashes excess

Ahojky všem :)
Mám tu pro vás pár novinek a recenzi na další řasenkový objev.
Nějakou dobu mám v zásobách schovanou řasenku Loréal Volume Million Lashes excess. Kupuji si věci do zásob, když jsou ve slevě a také na klienty. Konečně jsem ji vyzkoušela a zatím hodně šlape na paty Maybellin Colossal Volume :) Na první pohled zaujme krásné metalické balení, což já mám ráda, když malovátka vypadají hezky. Kartáček je větší, ale dobře tvarovaný a umělé štětiny jsou měkčí, takže tolik nepíchají do očí jako jiné (např. Benefit they´re real). Tvoří přesně takové řasy, jako slibuje - husté i dlouhé. Jsou hezky oddělené a k dosažení krásných řas stačí jen několik vrstev této řasenky. Překvapilo mě i to, že v takovémhle vedru se mi neobtiskla pod oči, což se občas stává. Nedrolí se ani po celém dni nošení.
Jistě už o této řasence víte, ale pokud jste ještě nekoupili a váháte, zkuste ji, stojí za to :)


Včera jsem si opět udělala výlet do Prahy vyzkoušet kryolipolýzu hlavně na celulitidu. Spousta lidí o tom říká spoustu věcí, na někoho zabírá, na někoho ne. Zvědavost mi nedala a zkusila jsem to také. I když je to první den po, tak výsledky vypadají slibně. Kůži mi to tedy vyhladilo, dokonce nejsou žádné ďolíčky ani když si ji zmáčknu :) Uvidíme, jak to bude vypadat dále...
Při té příležitosti jsem koukla do pár obchodů (to bych ani nebyla já, abych je vynechala :D ) a opět se mi potvrdilo jedno zaručené pravidlo - nemá cenu chodit nakupovat konkrétní věci. Asi 5x jsem jela shánět béžovou kabelku se cvočky, ale nepodařilo se. Teď koukám, to snad není možný, mají úplně přesně to, co jsem chtěla! Ještě se slevou, takže vyšla na 600 Kč :) Je z CCC.

Líbí se mi to, že má cvočky i na pásu přes rameno a navíc se dá takto ohnout :)

Také jsem objevila zajímavou vůni. Nejprve mě zaujal flakón a poté i vůně samotná. Hodně mi to připomíná parfémy mojí babičky, také mívala podobně tvarované láhvičky :)


Poslední věc je lesk pro zvětšení rtů. Již jsem měla možnost vyzkoušet Lip Fusion a teď toto. Jsem zvědavá, jestli se slibovaný 6 hodinový efekt dostaví. Budou recenze :)

Ještě vám ukážu nově nalakované nehtíky :) Mám poslední dobou potřebu si je každou chvíli měnit.
Tak se mějte hezky a brzy pro vás budu mít jedno překvápko :)




2 komentáře:

  1. Vypadá dobře. A krásné věcičky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) jj je to teď moje nejoblíbenější řasenka. většinou používám 2 pro lepší efekt, ale tato stačí na vše sama

      Vymazat