pátek 5. července 2013

Líčení inspirované klipem Treasure (Bruno Mars)

Zdravím příznivce líčení :)
Celé dny si pouštím jednu písníčku - Treasure od Bruna Marse. Ten jeho videoklip je skvělý. Nápadně připomíná Michaela Jacksona a jak víme, on byl nej ;)  a ten klip vypadá taky dobře. Napadlo mě, že spousta se lidí teď o prázdninách bude chodit někam bavit na podobné diskotéky a nechala jsem se tedy inspirovat barvami klipu - červená, zlatá a leopard !
Začla jsem tvořit, ale pak jsem si uvědomila, že můj první nápad nebyl nejlepší. Oči vypadaly vážně divoce a ten leopardí vzor jim ještě přidal, což možná není pro každého.
Udělala jsem kočičí oči pro lepší představu :) Já si ráda hraju :)
Jak je vidět, ne pro každého..

Pak mě napadlo líčení poněkud zjednodušit a přizpůsobit všem, co máte rádi hnědé barvy.
A tady je výsledek :)

Naneseme bázi na oči, bez té to vážně nepůjde, pokud chcete, aby líčení vydrželo všechno to tancování :)
Nejlepší báze ;)

Pak naneseme světlý zlatý stín na horní pohyblivé víčko a hnědý třpytivý stín do záhybu a nad. Spojíme a rozmažeme do ztracena.
Too Faced SEXY paletka

Poté přidáme hnědý stín jiného odstínu, může být tmavší, pokud chcete výrazný makeup. Tímto namalujeme dolní víčko a záhyb oka. Poté rozjasníme oko ve vnitřním koutku a pod obočím.
MAC Nylon, Satin Taupe
Na pohyblivé víčko dáme bázi pod třpytky a na ně opatrně přitiskneme štětcem zlaté třpytky. To je ten důvod, proč se makeup dává až po očích. Všechny ty stíny a třpytky můžeme v klidu očistit, aniž bychom ničili makeup pod.
Báze pod třpytky a třpytky od Dermacol.

Nebyla bych to já, abych nepřidala tu červenou, jen do vnitřních koutků dolního víčka :)
Vyzkoušela jsem, jak by to vypadalo na modrých očích, parádně :)

Teď je čas na dokonalý makeup :) Bázi Benefit na T-zonu, ať se nemastíme, dlouhotrvající makeup Dermacol bez SPF, abychom nevypadali na fotkách bíle. Pak korektor a pudr. Tváře zvýrazníme korálovou tvářenkou a obličeji dodáme tvar bronzerem a rozjasňovačem.

ELF Golden Tickled pink

Dále zvýrazníme řasy a přidáme i umělé, protože jdeme na párty :) Nakreslíme vnitřní linky hnědou tužkou, kdo chce může i horní linky, ale spíš tekuté, tužkou přes třpytky se špatné kreslí.


Rty namalujeme nějakou oblíbenou barvou tělovou, růžovou, broskvovou, ale spíš bez třpytek, jelikož se nám třpytí už oči.
MAC dlouhotrvající lesk Infinitely Likeable

Celý makeup zafixujeme sprejem, který zabrání tání makeupu při pocení..Je to dobrá věc nejen na párty, ale hlavně na léto ;)

Oblečeme zlatý outfit a jde se ven :) 

Pro ty, co zajímá, co mám na nehtech :) China Glaze Something Sweet a tečky různých podobných barev. 


4 komentáře: