čtvrtek 11. července 2013

Pojďme si povídat...o celulitidě

Hezký den dámy,
jestliže vás zaujal tento článek, tak jistě problém celulitidy znáte.
Celulitida je jednoduše tuk pod kůží a ženy pronásleduje jako mor, protože hlavně nám se tuk ukládá na zadku a stehnech. Málokterá z nás ji nemá :( Naštěstí existuje pár věcí, co se pro to dá udělat a také je i pár věcí, které to způsobují.
Já jsem nikdy s tímto problém neměla, až poslední rok. A přesně tyto věci tomu přispěly - nedostatečná výživa (snížená elasticita kůže), piju hodně colu, protože mi dělá dobře, když mi je zle (jistě to znáte), takže bublinky. Dále je vážně potřeba pohyb, ale ne ledajaký. Je potřeba chodit, běhat, plavat, cokoliv aerobního. Stačí se prostě hýbat a nesedět na zadku. Jít do práce pěšky a pod. Posilování nepomáhá :/ Alespoň krátkodobě ne. Už asi měsíc zkouším Brazilian Butt Lift (jukněte na gugl a youtube). Toto cvičení dělá nádherné pozadí, ale také mi hodně zviditelnilo dolíčky na stehnech ! Jak se svaly pod kůží zpevňují, je celulitida lépe vidět. Možná se to zlepší časem, až budu cvičit natolik, že budu samý sval (no to těžko :D ) Samozřejmě vše, co ve vás udržuje vodu - sůl, kafe, černé čaje, alkohol, špatný je i cukr.
Řešením je tedy změnit životosprávu. Jíst zeleninu, ovoce, pít vodu jakoukoliv, ale ne bublinky, dále bylinkové čaje, přestat kouřit, pít alkohol, kafe, černé čaje, žádný kofein.
Každý den si udělejte masáž nohou směrem nahoru k tříslům. Děláte si tak lymfodrenáž, která také pomáhá. Mechanicky pomáháte odvádět lymfu z nohou do lymfatických uzlin a to pomáhá i redukci tukových polštářkům.
Na tomto principu fungují i krémy, protože vás donutí si minimálně 1x denně tuto masáž provést. Dále různé masážní kartáče, mýdla a další. Sprchovat se střídavě studenou a teplou vodou. To vše pomáhá prokrvit a odvést vodu s lymfou pryč. Kůže je i pružnější a to je cílem. Zpevnit a zpružnit kůži, aby se přes tukové polštářky natáhla a ne je kopírovala. K tomuto pomáhá i kofein, který je v krémech obsažen. Ten na krátkou chvíli kůži dehydratuje a vypne.Vše se zdá být zdlouhavé, ale opět je to potřeba brát jako rutinu. Každý den se mazat, masírovat, dodržovat životosprávu.

Pomáhají i známé procedury jako kryolipolýza, ale nejlepší je si zajít na kliniku a zaplatit si plnou cenu. To má pak výsledky, protože ty kupony ze slevových serverů nemusí fungovat.
Vyzkoušela jsem již několik krémů. Ne všechny fungovaly stejně..
Yves Rocher zeštíhlující péče s trojím účinkem
Tento mi přišel asi zatím nejlepší. Konzistence je sice zvláštní a také zvláštně voní, ale celkem mi zabral. Obsahuje zrnka zeleného čaje s kofeinem na celulitidu, zelený čaj na zeštíhlení a pupečník asijský pro zpevnění. Zpevnění a optického vyhlazení jsem si všimla. cena je 750 Kč.

Dermacol Night anti cellulite treatment
Tento krém je také celkem dobrý. Maže se na noc a celkem mi zafungoval. Jistě mě celulitidy nezbavil úplně, ale kůže se zdála být hladší. Opět obsahuje kofein pro vysušení kůže a vypnutí. Cena 199 Kč.

Dermacol Lift gel for buttock and hips
Je to zštíhlující gel. Píšou, že vám pomůže zhubnout o velikost. Nu toho jsem si tedy nevšimla, ale opět funguje celkem dobře. Cena 199 Kč.

Ryor břečťanový gel proti celulitidě
Tento krém mi tedy nepřipadá, že by nějak fungoval. Mažu ho už snad měsíc dokonce 2x denně a nic. Navíc pěkně smrdíkuje :) Cena 89 Kč (ve slevě)

Je jasné, že na každého zafunguje něco jiného. Pravidelnou masáží a nějakým tím krémem určitě ničemu neuškodíte :)
A nedělejte si hlavu z toho, že holky na fotkách žádnou nemají, protože ji mají taky :D Ale šikovný photoshop vše zpraví. Navíc ony mají většinou miliony na to, aby si nechávaly různými procedurami dolíčky odstraňovat.

3 komentáře:

  1. Ceulitida je velmi zaujimavy jav!:D pretoze som ju nikdy nemala, sice som bola chuda no schudla som teraz 6 kg a niekedy sa objavi, prestala som jest sacharidove jedla a jem hlave jedla s obsahom tuku a bielkovin, tym chudnem na tuku a este sa mi cvice im spevnuju svaly a ta potvora ceulitida zmizla!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je zajimave :) ja jsem zase zhubla, ale prave proto se mi ukazala :/ prave zkousim ruzne veci a celkem to na sobe pozoruji-kdyz pijes cely den vodu cistou a pak kdyz vypiju litr koly, vidim to na sobe. ale cviceni a strava, to je jasny zaklad

      Vymazat
    2. no to sa stane ked clovek schudne zo svalov a nie z tuku :/

      Vymazat