pátek 26. července 2013

Lesky pro zvětšení rtů: Lip Fusion VS HC instatnt volume lip

Ahojky holky,
jistě jste už někdy měly chuť zkusit nějaký zázračný produkt pro zvětšení rtů :) Já jsem zkusila zatím jen pár a dneska vám napíšu něco o Lip Fusion a HC instatnt volume lip.
Nechala jsem se zlákat a sehnala si tyto lesky samozřejmě vždy v nějaké akci, takže za zlomek ceny, nicméně spokojená s nimi nejsem. Možná jsou moje rty imunní vůči jejich účinku, ale žádné veliké rozdíly před a po nevidím.

Lip Fusion je známá klasika. Seženete ho v Sephoře. Bohužel už si nepamatuji za kolik penízků, tehdy jsem ho sehnala za 100 Kč. S tímto jsem spokojenější, protože celkem hezky voní, tak zajímavě ovocně a co je hlavní, na rtech je mnohem příjemnější, jak HC. Aplikuje se přímo na suché rty. Nepálí a po chvilce začnete cítit jakousi zvláštní odulost rtů a dodává to pocit, že rty se plní. Lesk obsahuje kolagenové částice, co by se měly dostat do struktury rtů a absorbovat do sebe vodu, tímto se opticky zvětší povrch rtů. Nepřipadá mi ale, že by to na mě nějak extra fungovalo. Všeobecně když si dáte lesk, tak rty vypadají plnější. Je to však taková lepší varianta, pokud hledáte plnější vzhled. Stačí si lesk vzít do kabelky a přes den se malovat.

Hitech Cosmetics Instant Volume Lip mě tedy zklamal. Plná cena je 640 Kč. Sice také hezky voní, ale po aplikaci mě rty pálily (aby se prokrvily) a měla jsem takový otupělý pocit na rtech, který tedy vydrží hodně dlouho, ale nějaké zvětšení se také nedostavilo. Překvapilo mě, že balení LF i HC jsou úplně stejné, jen jinak barevné. Fungoval i přes rtěnku a balzám, když jsem chtěla jen trochu lesku přes rty, ale pálení i otupělost byly stejně.

Jistě chcete vidět obrázky před a po. Tady jsou :) je to jen rychlé foto, ale jistě vidíte, že žádný výsledek :(
před
Lip Fusion

HC
Nu tak já tedy rozdíl nevidím :(

Máte také zkušenost s nějakým z nich? Třeba vám to zafungovalo lépe. Napište mi do komentů :)


5 komentářů:

  1. :/ tak ani ja nevidím nejaké zväčšenie a cena je teda na mňa dosť vysoká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně, taky nechápu, proč to tolik stojí a navíc to moc nefunguje :(

      Vymazat
  2. Ahoj holky, lesky na zvětšení rtů jsem používala velmi často. Krásně to dodá plnost rtů, jen škoda, že se to musí aplikovat, tak často. Kamarádka mi poté doporučila, že pokud budu v Praze ať navštívím pernamentní make-up rtů od té doby, mám vždy pokoj na několik měsíců a můžu se věnovat jiným věcem :D Velmi závidím slečnám, které mají krásně plné rty :(

    OdpovědětVymazat
  3. A není fajn jít opravdu do nějakého salonu a nechat si udělat permanentní makeup rtů? Dneska už to není moc velká položka. Já ho mám a docela mě mrzí, že to nebylo tak rozšířené před 10 lety jako teď. Vyhovuje mi, že si nemusím pořád kupovat rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já tam nějaké to zvětšení vidím :)

    OdpovědětVymazat