pondělí 8. července 2013

Loréal Smooth Essence

Hezký den dámy :)
Jistě víte, že nedávno mi přišel balíček vlasových produktů, co jsem chtěla vyzkoušet :) Ráda zkouším nové věci. Už po tak krátké době vám chci ukázat jednu vážně skvělou věc - Loréal Smooth Essence. Hledala jsem něco na zacelení konečků, ale toto umí mnohem víc! Krásně voní, jako když vejdete do drahého kadeřnického salónu a má lehkou, přesto krémovou texturu. Skvěle se hodí na jemné nebo rozlítané vlasy - uhladí je, ale zároveň vůbec nezatíží. Navíc dodá objem, ale vlasy jsou stále na dotek jemné. Nechápu, jak je to možné, ale mám po tom vlasy vážně hezké i 3.den po umytí, stále jemné s objemem. Konečky jsou uhlazené, vypadají jako po čerstvém stříhání. Správně se má nanést do vlhkých vlasů po umytí a vyfoukat, ale já si vlasy nefénuji (protože je to ničí a vysušuje), i přes to se efekt dostaví :) Ve složení najdete vitamín E, perlový protein a UV filtr. Dále komplex pro obnovu vlasového vlákna. Cenově se pohybuje okolo 240 Kč za 125 ml a 370 Kč za 250 ml. Já mám 250 ml, vůbec jsem to nečekala, jak je balení veliké! To vydrží vážně hodně dlouho, protože stačí jen malé množství.
Vážně dobrý produkt za dobrou cenu :)


1 komentář:

  1. Tak to je teda hodně vysoká cena. A co používáš za šampon že musíš kupovat ještě tohle? Já používám BIO šampon s konopím. A žádný balzám nebo emulzi právě nepotřebuji, vlasy jsou krásné, lesklé, vyživené a bez lupů. A ještě jsem neměla problém že bych konečky měla roztřepené nebo vlasy celkově "rozlítané" jak píšeš. Zkus mrknout a třeba tě taky osloví, stojí minimálně za vyzkoušení: https://www.zelenazeme.cz

    OdpovědětVymazat