neděle 21. července 2013

Nehty dne - pár zdobících nápadů

Hezký večer :)
Koukala jsem na nějaké obrázky, jak si ozdobit nehty. Už mě začaly nudit klasické francouzské tipy. Musim říct, že některé slečny si dokáží nehty ozdobit vážně nádherně. Napadlo mě pár motivů zkusit. Jsou celkem jednoduché a určitě je zvládnete také :) Stačí mít jen klidnou ruku, nespěchat.
Takto vypadá výsledek. Namixovala jsem vše, co mě napadlo. Nejvíc se mi líbí leopardí a to tmavé srdíčko na malíčku - to by mohlo vypadat dobře na všech  prstech :)
Levá ruka šla trochu hůř :D
Použila jsem tyto barvy do růžova. Barevná kombinace je na vás.

Naneste 2 vrstvy laku, aby byly barvy hezky výrazné a zakryly nehet pořádně. Můžete i base coat, aby chránila vaše nehtíky před zabarvením, ale já nepoužívám, když mám umělé..Pokud zvolíte stejně barevnou kombinaci laků, namalujte nehty různými odstíny růžové.
Pomocí tenkého štětečku jsem namalovala srdíčka. Hezké je je malovat nepravidelně a třeba kusy vynechat, jako kdyby pokračovaly mimo nehet. 
Pro leopardí vzor na ukazováčku nejprve středním tónem udělejte putíky a poté tmavou barvou a štětcem namalujte okraje. Neměly by to být rovné čárky, ale nepravidelné tahy, aby fleky vypadaly věrohodněji.
Šněrování - stačí tmavší barvou udělat tečky a světlou je potom spojit. Na konci mašli.

Srdíčko jsem vyplnila tmavou vínovou barvou. Velice jednoduché, ale vypadá dobře :)

I levačkou se dá něco napsat :D


Na palec levé ruky jsem už naťupkala jen puntíky a prsteníček je kombinace tmavého a světlého proužku. Vše potom přelakujte vrchní vrstvou průhledného laku. Zkuste třeba ten s vysokým leskem od Miss Sporty :)
Zábavné a fajn teď do prázdninového počasí !

10 komentářů:

  1. Mne sa nepáčia ani jedny :/ No Tebe idú :)

    GIVEAWAY WITH OASAP.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za názor :) možná příště vymyslím něco zajímavějšího

      Vymazat
  2. mne sa páčia všetky tie srdiečkové vzory:)

    OdpovědětVymazat
  3. Na môj vkus sú nechty už príliš dlhé.. Ale vzory sú veľmi pekné, najviac sa mi páči to srdiečko na malíčku, to asi vyskúšam, snáď sa podarí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano :) malovala jsem ho pomalu, aby se neklepala ruka. Jinak to mi říká hodně lidí. Nehty mi rostou strašně rychle, zkrátím je o půlku a za pár dnů je to zpátky, tak už to ani moc neřeším. ale je pravda, že jsou strašně nepraktické, hlavně na psaní.

      Vymazat
  4. prepáč tie nechty sú strašné, tá hrúbka ten tvar vyzerá to ako lopata, fakt je niekedy menej viac

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné nehtíky! :-)
    http://beautyane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat