úterý 16. července 2013

New In Saloos + OOTD

Ahoj všem :)
Dneska mi dorazil balíček od Saloos. Měla jsem možnost vybrat si produkty s 30% slevou a protože mám Saloos ráda, jasně, že jsem si vybrala pár kousků :)
Takže copak jsem dostala ? 
Bio kokosová péče kokos-vanilka. Je to přírodní kokosový olej a vanilky, který se hodí i pro citlivou pokožku. Miluju vůni vanilky a kokosu, takže hned po koupání vyzkouším. Navíc je produkt tuhý do 22 stupňů, ale když ho trochu zahřejete, tak se stane krémovým až tekutým a s tím se mazat je potom strašně příjemné ! :)
Meduňkové oleje do koupele. Meduňka je skvělá na dobourání stresu, takže perfektní na koupel, když máte perný den.
Dále ricinový olej, který používám na řasy, ale pozor, nesmí se dostat do očí. Dá se použít i na hojení ran a jizev.
Levandulové oleje na odlíčení, jsou perfektní. Používám tento olej už dlouho. Skvěle sundá i voděodolnou řasenku.
A dále pár balzámů do kapsy - levandulový, vanilkový a růžový. Hodí se na celé tělo i rty. Navíc všechny krásně voní a když jsou v takovém malém balení, můžete je nosit všude s sebou.
Teď tu pro vás mám jedno malé překvapení. Rozhodla jsem se s vámi podělit o tuto nabídku, takže opět bude malý giveaway :) Napíšu ho dnes večer, takže se můžete těšit.

Ještě bych vám chtěla ukázat tip na letní outfit a co ráda nosím.
To je první návrh :) Obyč tílko z HaM v pudrové-růžové barvě, co teď frčí. Dále kraťasy z Jannis, které mají push up efekt na pozadí :) Balerínky také z Jannis s modními hroty. Celé to stojí 1300 Kč ;)

Detail doplňků v neonových barvách a růžičkové náušnice. Pokud chcete vlasy stáhnout, můžete mašličkovou gumiškou s perličkami. Rtěnka je od Makeup Forever č. N21. 

Hodinky Guess a náramek v růžové zlaté. Ráda kombinuji zlatou a stříbrnou, ale jen tak, že stříbro na krku a zlato na ruce, protože náušnice a náhrdelník mám ráda vždy ve stejné barvě kovu.


Druhý outfit s halenkou z Tally Wejl, pokud vám nevadí, že podprsenka bude prosvítat. Můžete pod halenku dát tílko. Doporučila bych tělovou barvu podprsenky, nebo neonovou, pokud vám nevadí vyzývavost. 



Gumička 50 Kč, náušnice 30 Kč, náhrdelník 100 Kč, náramek 70 Kč, hodinky 2500 Kč.
 Kde to vše seženete? U mě! Gumičku, náramek, hodinky, vše, co vidíte seženu a najdete na iventris beauty ;)


3 komentáře:

  1. Ahoj, outfit vypadá báječně. Já poslední dobou začala experimentovat s dámskýma šortkami a pokud se to pěkně sladí, je to fakt nádhera. I cenově jsou vždy pěkně dostupné.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to super, to určitě otestuju na léto, díky za perfektní nápady vždy u tebe najdu inspiraci!Ale zajímalo by mě jakou podprsenku pod to?Aby nebyla vidět ramínka, nebo bez?.o) Já většinou kupuji odsud Díky za každou dobrou radu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě rozhodně vyzkoušej bezešvé podprsenky ! Proznačování pod šaty již tak naštěstí řešit nemusím.

      Vymazat