pátek 5. července 2013

Vítězové giveaway :)

Ahojky, tak konečně je tu pátek a vyhlášení dvou šťastlivců :)
Nejdříve jsem myslela, že vytisknu všechny komenty, ale nejde tiskárna :D Takže jsem napsala jména všech na papír...
...nastříhala a u každého vyznačila, o jaký balíček má zájem :)
Tak teď otočit a pořádně promíchat..
V tuto chvíli jsem byla napjatá jak ty kšandy :D To je horší, jak si tahat otázky u zkoušky :)

Jůchůů a máme vítěze :) 
Gratulace Sunnyl a Verče !
Holky, napište mi mail s vašimi adresami, kam to mám poslat a hnedka v pondělí jdu na poštu :)
Všem moc děkuju za účast a rozhodně nebuďte smutné ! Za měsíc na vás čeká další giveaway s kosmetikou přímo z Londýna, kterou tady neseženete ;) Budu se snažit připravit opět 2 balíčky, ať je to pro vás větší šance.

6 komentářů:

  1. Jeeee! Naozaj som to ja? To by bola prva giveaway, ktoru by som vyhrala :) :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že máš radost :) a díky za účast

      Vymazat
    2. Sunnyl, prosím adresu ještě :) do mailu

      Vymazat
    3. Adresu som uz poslala, dufam, ze dosla :)

      Vymazat
  2. Email poslán, ty jo moje je to taky první giveaway jsem překvapená moc děkuji.

    OdpovědětVymazat