neděle 14. července 2013

Nákupy + 1.týden péče o ŘASY

Hezký den :)
Včera jsem si konečně zase po dlouhé době udělala nákupní výlet do Prahy s přítelem. Musím říct, že chlapi jsou u nákupů platní jako housle slepému. Na každou otázku ,,jak v tom vypadám,, nebo ,,líbí se ti to?,, mi věnoval pohled mně je to fuk a nezájem. Jediné, co za celý den pochválil, byla šunková pizza ! :D
Natrefila jsem zrovna na veliké slevy, takže jsou to opět nákupy za pár korun :)

Toto sako jsem okoukávala delší dobu, ale bylo asi za 1100. Teď 369 za Tally Wejl. Akorát mě štve, že přes ramena bylo těsné, tak jsem vzala větší a teď musím přešívat knoflíky, abych to neměla v pase jak pytel :D Pokud víte o nějakém obchodě, kde mají hadříky na úzké pasy, pište do komentů !

Prádlo z New Yorkeru, jako vždy :) Neonové barvy vypadají pod tričky teď v létě dobře. Celé za 288 Kč.

Tričko z HaM, už mám jedno stejné, ale ráda je nosím hlavně v létě. Za 199 Kč.

Lush pěna na koupání a parfém Juicy Couture, který jsem také už nějakou dobu chtěla. ALE teď jsem se zamilovala do novinky Diane von Furstenberg Love Diane - nádherná vůně!! Je v pořadí příští týden :)

Konečně mám taky halenky :) ! Obě za 299 Kč z Tally.

Ta bílá dělá hezká ramena díky krajce :)

Stud balerínky za 556 Kč z Jannis. Velice pohodlné.

Toto pero mě zaujalo na první pohled. Swarovski kamínky :) Seženete v neoluxoru za 79 Kč.

Jinak už týden zkouším domácí sérum na řasy a nemaluji si je vůbec řasenkou, pouze sérem, pokud nanáším makeup. Řasy jsou odpočinuté, silnější a zdají se být delší, nicméně je to teprve 1.týden a celý cyklus řas trvá měsíc, takže uvidíme, co bude po dalších 3 týdnech. Doufám, že zhoustnou...
Před

Po 1. týdnu


4 komentáře:

  1. Krásné věcičky sis nakoupila. Jsem zvědavá, jak to s těmi řasami bude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) taky jsem zvědavá, snad to bude viditelně lepší výsledek

      Vymazat
  2. Moc krásné věci sis koupila. Ty balerínky jsou neeej! :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé díky :) jo to jsou, koukala jsem na ně asi 2 měsíce a najednou tam byly poslední a ve slevě ! :)

      Vymazat