čtvrtek 4. července 2013

New In + Giveaway Update

Ahojky všem :)
Zítra je konečně den D. Chtěla jsem vám napsat něco k tomu, jak budu vybírat. Vytisknu si všechny vaše komentáře a nastříhám je na proužky. Poté je složím, dám do nějakého pytlíku a náhodně vyberu 2 papírky :) Vítěze hned informuji a poprosím o zaslání adresy, kam pošlu balíčky.
Také tu mám pár nových věcí :) Na vlasy vyzkouším šampon a masku od Goldwell Blondes and Highlightsmléko pro lesk a uhlazení vlasů a od Loréalu uhlazující krém. Na vše budou recenze.

Nový lak od China Glaze - Something Sweet. Poslední dobou si ráda lakuji nehty pastelovou růžovou. Nehty pak vypadají hezky a elegantně.

Od našich jsem dostala parfém z Francie z levandulových polí na jihu, což mě strašně potěšilo. Levandule nádherně voní a působí skvěle proti stresu. Před spaním si ji nastříkám na polštář a hezky se mi usíná :) I pokoj mám vymalovaný v barvě levandule a takové prostředí uklidňuje a podporuje fantasii.

A poslední je pár nových šperků. Sovička, která je hodně populární, ale nelíbí se mi v tom zašlém odstínu bižu. Chtěla jsem něco barevného, veselého. A pár náušniček vlastní výroby ze Swarovski elementů.
Hodně štěstí zítra :)

Žádné komentáře:

Okomentovat