čtvrtek 18. července 2013

Celá moje kabelková kolekce :)

Ahoj dámy :)
Přemýšlela jsem, co bych vám napsala k večernímu počtení. Článků o péči a kráse mám již spoooustu, tak mě napadlo vás nechat nahlédnout do mojí skříně a ukázat, čím doplňuji outfit :)
Nejvíce mě zajímá Guess a Michael Kors, ale to rozhodně neznamená, že se držím jen těchto značek. Vždy záleží na tom, jestli mě kabelka zujme. A právě tyto dvě značky se mi nejvíce líbí, hlavně i kvalitou a zpracováním. Nemusí se vždy ke všemu hodit, hlavně, že se mi líbí...však to znáte : Co k tomu budu nosit? Hmmm... to je fuk, líbí se mi, beru ji ! :D
Jinak bych vám napsala ještě něco ke skladování. Je dobré mít každou zvlášť v pytlíku, co s kabelkou zakoupíte (např. Guess), skladovat je někde ve tmě, aby nevybledla barva a občas přetřít alespoň poutka, která jsou od rukou začernalá.
Tak začínáme mým nejhezčím kouskem :) Michael Kors, sehnala jsem ji z rakouského outletu. Korse seženete nejlépe a nejlevněji v zahraničních outletech.
Dále pár Guessek, vesměs opět z USA apod.



Tato je ještě nenošená :)
Nejoblíbenější do školy, ve stříbrné barvě, což je takový univerzál :)

Opět jedna do školy, sem se mi vejde i notebook.

A pár posledních z různých obchodů :
Jannis, také ještě nenošená :)

Claires

Tally Wejl, vínová trendy barva na podzim, ale potvora mi zabarvila jednu kabelku, co jsem měla u ní...proto je dobré mít každou v pytlíku...:(

ALDO, zatím moje nejoblíbenější na běžné nošení. Vše se do ní vejde a dobře vypadá, hlavně spiky !

Six
Snad se mi podaří kolekci ještě o pár zajímavých kousků rozšířit. Dejte mi vědět, jaká se vám líbí nejvíce ! :)  



9 komentářů:

  1. Páči sa mi 4.-tá a posledné dve :)

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dvě = dobrá volba ! :) také je mám nejradši

      Vymazat
    2. posledné dve sa mi páčia ostatné ani nie .. :)

      Vymazat
  2. Najviac sa mi páči prvá a posledné dve :) Pekná zbierka.

    OdpovědětVymazat
  3. Woow, máš velice hezkou kolekci kabelek. Já na tohle nikdy nebyla a jsem spíše pro sportovní tašky, ale musím uznat, že bych si nedokázala vybrat která je hezčí i když podle barev by to možná vyhrála ta červená. I kdy ta Janis není taky vůbec špatná :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky mám sportovní od Adidasu a Nike, nosím je na plavání a tak na sport, nebo vždycky k teplákové soupravě :)

      Vymazat
  4. Ta první je úžasná :-)
    http://beautyane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty první tři jsou moc pěkné. :) Taky mám ráda různé mašle jako ozdoby. Jinak co se materiálu týče, tak jsou nejlepší kožené. Ale abych byla upřímná, takhle velkou sbírku nemám.

    OdpovědětVymazat