sobota 20. července 2013

Malý tip : tvářenka Dermacol Duo

Hezkou sobotu přeji :)
Dnes bych se s vámi chtěla podělit jen o malý tip a zároveň recenzi na tvářenku Duo od Dermacol. Možná jste ji už měli možnost vyzkoušet. Mě k ní přivedla kamarádka. Řekla mi, že voní po jahodách, když jsem obdivovala, jak krásnou má na fotce pleť a hlavně tvářenku :)
Nevím, jestli jsou to zrovna jahody, ale tvářenka doopravdy voní, což jsem snad ještě ,,necítila,, u žádné jiné. Na první pohled zaujme krásný krajkový design vytlačený na povrchu, až mi je líto, ji používat. Konzistence je jemná a sametová, navíc nepráší. Tmavší část obsahuje třpytky, ale ty po aplikaci nejsou vidět. Můžete obě poloviny smíchat pro 1 tón nebo použít jeden jako bronzer a druhý na tvář. Je celkem pigmentovaná a dobře se spojí s pletí. Rozhodně mě tento produkt zaujal :) Vypadá na tvářích skvěle a celkově je fajn. Cena je asi 130 Kč. Jediné, co by mohl Dermacol trochu vylepšit, je to levné balení. Jistě se po nějaké době rozbije nebo z toho bude padat víčko.


Odstín č.1

3 komentáře:

  1. tahle tvářenka se mi vzhledově líbí moc, ale mám teď doma zásoby, takže novou nepotřebuji.. a zase si je syslit, to taky úplně nechci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, taky jich mám zatím jen pár kousků, ale ráda zkouším nové věci :)

      Vymazat
  2. Kamaratka si ju vcera kupivala v rosmanovi v akcii 1+1 zdarma

    OdpovědětVymazat