neděle 28. července 2013

3.týden domácího séra na řasy - konečné výsledky

Ahoj holky, tak vám je tak příšerné vedro?
Podnebí se nám tu poslední roky pěkně mění a tyhlety teplotní skoky jsou už celkem veliké. Poslední dva dny se snažím nic nedělat a bolí mě z těch veder hlava. I sluníčka moc škodí, už by zase mohlo přijít to naše léto, že :)
Přináším výsledky z posledního týdne, kdy zkouším domácí sérum na řasy - tedy vitamín E, ricinový olej, olivový olej a další. Přineslo mi to očekávané výsledky :) Člověk má tak nějak v sobě zabudováno, že co není drahé a opěvované reklamou, nebude fungovat. Toto ale není vždy pravda. I to, že jsem si každý den mazala řasy sérem samovýroby, které vyšlo tak na 30 Kč, doneslo dobré výsledky.
Na začátku jsem měla řasy polámané, trochu prořídlé a tak nějak unavené. Mým cílem bylo jim vrátit sílu, hustotu a délku a to se podařilo :) Řasy jsou skutečně delší určitě tak o 2 mm. Hlavně, když je namaluji řasenkou, tak si rozhodně všímám, že jsou delší. Také trochu zhoustly, už nemám takové mezery a řas je více. Zdají se být i trochu silnější, jakoby pružnější. Nevšimla jsem si, jak se to s vypadáváním, protože jsem žádnou vypadnout neviděla. Určitě však padají méně.
Všem určitě doporučuji to vyzkoušet. Výsledky se dostaví jistě. Je potřeba to jen poctivě dodržovat a každý den klidně i vícekrát namazat. Přes noc nechat dýchat a malovat co nejméně (třeba 1x týdně). Pokud můžete, tak vůbec. Tuto kúru budu jistě dodržovat dál, ale teď už se chci malovat víc, takže přes noc nebo když budu dom. Sérem si můžete pročísnout řasy i když jdete k vodě, alespoň jsou chráněné proti soli a slunci. Myslím si, že to jde rozhodně i bez drahých sér. Jistě bych ráda nějaké vyzkoušela, výsledky vypadají velice hezky, ale možná až někdy, kdy budou tisíce nazbyt :)
před

po 3.týdnu

2 komentáře:

  1. Určite sú hustejšie :) Vidno to vo vnútornom kútiku oka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj presne. To me potesilo.tam ty rasy predtim skoro nebyly a tedka jo :) jsem s vysledky spokojena. Jiste budou lepsi, kdyz budu pokracovat dale.

      Vymazat