úterý 23. dubna 2013

Dermacol Lip Seduction, Longlasting Lipstick

Prohrábla jsem se svojí kolekcí rtěnek a našla jsem jen 2 rtěnky do Dermacolu a v této recenzi vám napíšu proč :)

Nejdříve se podíváme na tu lepší - Lip Seduction odstín č.09. Má to být hydratující rtěnka a rty doopravdy tolik nevysušuje. Je jemná a krémová, barva je úžasně sytá a přesně ten odstín červené, co jsem hledala. Finish na rtech není matný, ale lesklejší, jako když namažete balzám. Balení je krásné a rtěnka má potisk s nápisem Dermacol. Otevírání je ,,klikem,, , což mi přijde zajímavé a elegantní řešení :) Cena je 119 Kč.



Poslední, co tu mám, je Longlasting Lipstick č.01, což je světlá korálová barva - nebo broskvová, chcete-li :) Tato rtěnka se mi ale moc nelíbí :( Vysušuje rty a vydrží na nich tak hodinku, když nemluvím, takže dlouhotrvající mi nepřipadá. Je tužší, ne tolik krémová. Balení je ovšem krásné červené metalické opět s otevíráním na klik. Cena je 99 Kč.

09, 01

Takže proto mám jen 2 :)


2 komentáře:

  1. Já mám zkušenosti úplně opačné :D z LongLasting mám taky 01 a ze Seduction 04. Obě perfekt. Teda za mě:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi líbí lip seduction, ale longlasting mi nějak nesedí :/

    OdpovědětVymazat