neděle 14. dubna 2013

Jak na ,,draze vypadající,, pleť aneb ranní a večerní rutina :)

Opět se ke mně dostalo pár dotazů na téma péče o pleť. Co mám dělat, aby vypadala co nejlépe (jako na fotkách se mě často ptávají :)? Jak se zbavím pupínků ,uhříků a suché kůže? Vše je v pravidelné péči. Jakmile tohle řeknu, tak už (u některých ;) vidím ty obličeje - jéééžiš já na to nemám čas nebo peníze a podobně.. O tom to je - udělat si z toho rutinu jako třeba z čištění zubů. Když se o ně nestaráte, tak se zkazí, stejně jako pleť. Když za celý den nasbíráte špínu, smog, prach, bakterie, pot a maz a nesmyjete to dolů, tak se budou stále tvořit problémy. Přes noc se pleť čistí a vylučuje další nečistoty (toho si můžete všimnout, když se ráno vyklube pár nových uříků), takže prvním krokem je - čistit ráno a večer a začít to brát jako samozřejmost. Časově to zabere 2 minutky, ale do budoucna se můžete těšit na krásnou pleť :) Co se týká penízků, je dobré si koupit alespoň 2 věci - čistidlo a krém. Mělo by tam být i tonikum, takže celkem 3 kroky. Je spousta značek, co je nabízí - Clinique, Mary Kay, Benefit (foto) atd. Je určitě lepší investovat do těchto značek, než si za pár korunek koupit něco levnějšího - už z důvodu složení produktu, kvality, atd. Navíc vám to vydrží celkem dlouho. Já si čistidlo kupuji tak 2-3x do roka a krém mi stačí 1 na zimu a 1 na léto, nebo od Mary Kay 1 na celý rok. Tonikum také na rok. A nemám potřebu si kupovat fůru jiných levných věciček, protože z tohodle mám pupínky nebo tamten mě vysušuje a tenhle zase příšerně voní :)
Takže ráno si nejprve obličej vyčistíme čistidlem, pak osvěžíme tonikem, poté naneseme krém a je to. Pokud máte uhříky, tak na ta místa můžete nanést krém speciálně na to (najdete např. u- La Roche-Posay, Mary Kay, Bioderma, Clinique ) a na zdravá místa klasický krém. A to samé i večer + odlíčení. 1 týdně by se hodil peeling a můžete i masku.
To je celé kouzlo :)

Cena celkem 1670
čistidlo+krém 1130

Cena 789

Cena 1990
čistidlo+krém 1240
Cena 2120
čistidlo+krém 1610

1 komentář: