neděle 21. dubna 2013

Mary Kay Lash Love a Ultimate

Mám tu jednu pro mě docela překvapivou recenzi :) Nedávno jsem měla možnost vyzkoušet Mary Kay řasenky a musím říct, že jsem mile překvapená. Možná jste už slyšeli o jejich Ultimate řasence, co dělá krásné řasy, ale člověk nevěří - nebo tedy já jsem nevěřila, že nějaká řasenka od Mary může být třeba lepší, než moje nej značka na řasenky Maybelline.  Nooo ale je to tak :) Ne že by vyloženě porazily moji navždy největší favoritku Colossal Volume Waterproof, jenže tyhle řasenky umí i jiné věci.


Mary Kay Ultimate není na první pohled nijak zvláštní. Kartáček vypadá obyčejně - ale zdání klame. Kartáček je skvělý, dobře se s ním pracuje - není příliš veliký, takže se s ním dostanete do každé skuliny. Řasy jsou plné a dlouhé už po 1 vrstve a po 2 vypadají hodně dobře :)  Mám tu ale jedno negativum - řasy se slepují, když nanášíte více vrstev a kartáček to nevyřeší, proto je lepší ten umělý. Jinak balení je hezké, jednoduché a elegantní. Cena je 390 Kč, ale stojí to za to !

Moje řasy jsou blonďaté a bez řasenky skoro neviditelné :) Na tmavých bude efekt trochu výraznější.

Ultimate

Další kousek je Mary Kay Lash Love voděodolná. Opět skvělá řasenka, která vytváří dlouhé a plné řasy. Právě u této najdete ten umělý kartáček, takže jsou řasy hezky oddělené. Nicméně mám pocit, že tvoří žmolky - může to být jen tím, že mám špatný kus. Ale to nevadí, když řasy hezky pročešete a žmolky tam nenecháte :) Balení mi připadá trochu méně hezké jak u Ultimate, ale cena je stejná - 390 Kč.

Lash Love

Pokud bych si měla vybrat, tak jednoznačně Ultimate, i když není voděodolná, snad to Mary někdy napraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat