neděle 28. dubna 2013

Essence tužky na oči - longlasting, kajal

Ahoj :) Vyrazila jsem do Rossmannu hledat tužky na obočí vhodné pro blondýnky a i brunetky. Vyzkoušela jsem snad úplně všechny značky a všechny tužky, ale nakonec se mi zdály nejlepší barevně i strukturou tužky na oči od Essence ! Neříkám, že ostatní značky jsou špatné, ale najít přesnou barvu a přesnou konzistenci se mi nedařilo.

První je Essence Longlasting automatická tužka na oči v barvě č.02 Hot Chocolate. Skvěle se hodí jako oční linky i na obočí právě pro brunetky. Je krémová a tedy dobře roztíratelná a zároveň vydrží dlouho. Nezkoušela jsem ale na dolních linkách u oka - v tomhle směru bych raději věřila nějaké kvalitnější tužce.
Další je Kajal Pencil v odstínu č.22 Taupe Me. Skvěle se hodí ke světlejším vlasům, ale i tak je lepší méně, protože je výrazná. Textura není tak krémová, je spíše tužší, což se na obočí hodí. Opět na dolních linkách není výrazná a ani nevydrží tak dlouho. Spíše doporučuji na klasické horní linky nebo dolní, ale ne přímo u oka.

hot chocolate, taupe me, bling bling

Poslední je opět automatická Longlasting č.15 Bling Bling. Tahle barva mě velice zaujala a hlavně i to, že je krásně krémová a dlouhotrvající. Pomocí této tužky se dá vytvořit jednoduché, rychlé a krásně líčení - ukazuji na fotkách :)
Naneseme bling bling na dolní a horní linky jako na obrázku plus černou na vnější okraj. 

Tužky rozmažeme rychle, dokud ještě úplně neuschly, jinak to pak nepůjde ;)

Přidáme spoustu řasenky pro krásně plné řasy a je to :)

3 komentáře:

  1. Tyto tužky od Essence mám také ve své sbírce a jsem s nimi plně spokojená :-)

    > Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda, když se zapojíš :-)
    http://chi-c-oco.blogspot.cz/2013/04/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají moc dobře, musím si nějakou koupit. :)
    http://deardaiisy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat