pátek 19. dubna 2013

Juchůů, nákupy :)

Konečně jsem si našla čas na trochu nákupů a užít si hezké odpoledne :) Sice jsem nesehnala vše, co jsem chtěla, nicméně to nevadí - alespoň mám důvod jít zase že :D
Mám tu hezké sáčko z New Yorkeru za 749, pak nějaké tričko za 249 a náušničky za 89. Dále kosmetiku z Yves Rocher - celkem kolem 550 (hlavně jejich skvělý odličovač na oči - 199 :) Také jsem se zastavila v Rossmanu a samozřejmě opět slevy, takže mám 2x Maybelline Collosal voděodolnou za 149 !! :) pak barvu na vlasy (ano už i já si je barvím barvama z drogerky, ale chystám se na profesionální barvičky od Goldwellu nebo Loréalu ;), nějakou rtěnku (99) a makeup (174) Dermacol a zpevňující krém na stehýnka (199), protože to funguje - mám vyzkoušeno ! A samozřejmě při koukání na botky a jsem vzala Deichmann útokem :D Černé se spiky za 699, béžové 799 a balerínky 449.
A to je asi vše - zatím :) Snad jsem vám ukázala něco zajímavého a inspirovala ke koupi :) Hezký víkend !





2 komentáře: