středa 10. dubna 2013

Úlovky z Anglie - No7 a Revlon Nearly Naked

Zdravím všechny :)
V sobotu mi kamarádka dovezla pár zajímavých věcí z Anglie. Něco vám o nich napíšu alespoň pro zajímavost, když k nim u nás nemáme přístup, což se snad někdy změní :)

Velice mě zajímá kosmetika od Lisy Eldridge No7. Je to skvělá kosmetika a vše, co jsem od ní zatím zkusila, bylo fajn. Má příjemnou a účinnou péči o pleť a profesionální kosmetiku hlavně v odstínech na denní nošení, což by se Češkám určitě líbilo :)

Objednala jsem si krémovou tvářenku v odstínu Maple Silk, což je přirozená barva do hněda, která se hodí pro opálené nebo pro zralejší pleť. Tvářenka je příjemná, krémová a hypoalergení (jako vše, co Lisa vytvoří), takže se hodí i pro citlivé typy. Cena je 8 liber a váha 3g.

 Také jsem chtěla zkusit nějaké stíny a mám tu paletku v barvě Cappuccino, což jsou právě skvělé barvy na den. Konzistence není máslová a trochu se sypou. Je dobře pigmentovaná a stíny jsou velice jemné sametové :) Balení obou produktů je stejné, elegantní, ale myslela jsem si, že bude více bytelné.. Cena je 12,5 libry a váha opět 3g, takže 1g na 1 stín, to mi připadá málo :/

Poslední věc je novinka od Revlon Nearly Naked Makeup, který svému názvu dostojí. Je doopravdy lehký, lehčí krytí, ale spíš se hodí na suchou až normální pleť, protože mi přišel hodně mastný. Měla jsem trochu problém ho zapracovat do kůže, tvořil stopy a nechtěl se s pletí spojit. Myslím si, že to bylo právě tím, že jsem měla mastnější krém kvůli hydrataci. Když jsem s ním ale dobojovala :) , tak vypadal hezky i na konci dne, až na to, že jsem byla trochu lesklá. S prsty se aplikuje mnohem lépe. Také mi přijde hloupé, že Revlon ještě nezvládl namontovat na svoje makeupy pumpičku, jelikož takto otevřená lahvička je velice snadně přístupná bakteriím.


To je zatím vše, časem si toho pořídím z UK více, protože mají mnohem větší výběr a lepší ceny :) Díky za přečtení :)


1 komentář: