pátek 5. dubna 2013

Pojďme si popovídat o obočí :)

Zdá se, že obočí je veliké téma pro každou z nás. Všímám si toho kolem mě. Připadá mi, že na toto téma je vyvíjen veliký tlak a holky pak mají pocit, že si ho musí vytrhat a barvit. I když se nestarají o obličej ani o makeup, vždycky je jasné, že o obočí ano.
Jak vypadá sexy a krásné obočí? Na to má asi každý jiný názor, ale trend se vrací k přirozenému. Žádné vytrhané čárky nebo dokonce 5 chlupů :), nebo vytetované, popřípadě uměle nakreslené (pokud vám nevypadalo samozřejmě). Jednoduše, krásné obočí je hezky udržované, ale ne příliš. Pokud máte obočí hezké už přirozeně - není spojené nebo podobně, není potřeba s ním nic dělat :) Navíc špatně vytrhané obočí už možná nedoroste.
Pokusím se to demonstrovat na sobě :)

Takto vypadá moje obočí předtím, než si ho upravím. Není srostlé, jen mi občas vyrostou chloupky někde mimo, proto je vytrhnu většinou v oblastech červené čáry.


A takto vypadá po úpravě. Není to nic složitého. Jistě si všímáte malých mezer, to je protože mi trošku vypadává (jako řasy a vlasy :/ ). To se dá jednoduše upravit pomocí tužky na obočí nebo pudrem-čímkoliv co používáte. Pokud chloupky nedrží na místě, pomůže trochu gelu. Když nanášíte tmavý makeup, určitě přizpůsobte i barvu obočí.
Barva, kterou na obočí použijete, by nikdy neměla být černá. Blondýnky použijí o 2 odstíny tmavší a brunetky o 2 světlejší. Pokud použijete tužku, vždy ji ještě zapracujte štětcem nebo kartáčkem na obočí.

Jak se staráte o obočí vy? Máte raději nakreslené nebo přirozené? Díky za komentáře :)


2 komentáře:

  1. Mňa strašne bolí vytrhávanie obočia! :D inak sa mi moje moc nepáči, chcela by som ho viac upravenejšie :D inak naň používam hnedú ceruzku na obočie od essence, ale len trošku..pretože ak to preženiem, vyzerám ako klaun :D doslova..

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za komentář - dobrý námět s tou barvou tužky na obočí, hned to do článku dopíšu. Také mě to bolí, nechápu, jak si někdo může vytrhat obočí skoro celé :D

    OdpovědětVymazat