úterý 2. dubna 2013

Malé úlovky dne :)

Zdravím všechny :)
Dnes jsem si udělala trochu radost a při čekání na bus jsem našla pár hezkých věcí. Také se mi podařilo najít  moc fajn věc, to bude za chvilku v dalším příspěvku !

Zašla jsem do Tally, co mají nového, ale stejně mě zaujaly jejich slevy a našla jsem tričko se zajímavě řešenými zády a pásek s růžovými studs :) I mě pohltila doba hrotů, plánuji si koupit i tyto náramky, jistě je už dávno máte a já jsem zase pozadu :D


A poslední zastávka byla v Rossmannu, kde měli jako vždy slevy. Koupila jsem si makeup Pure Gold od Dermacolu. Má prý být rozjasňující - tak ho podrobím zkoušce a uvidí se :) Miss Sporty má i nové lesky (ještě jsem je nezaregistrovala :D ), celkem hezké barvy. Vybrala jsem si č.140 Pasadena a k tomu lak na nehtíky (název asi nemá? :).

A teď už konečně relaxuji u TV , Gilmorek se směsí kešu v jogurtu a para v čokoládě. Hezký večer přeji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat