pátek 26. dubna 2013

Jednoduché domácí rady, jak vysušit uhřík

Pomooooc mám uhřík, co s tim?
Tak přesně tohleto jsem teď řešila :D a jsem si jistá, že to řeší občas i spousta z vás. Když nemáte doma zrovna nic po ruce - žádný gel přímo na vysušení, mám tu pár domácích rad, jak se pokusit to vysušit.
Zkuste si přes noc dát zubní pastu. Pasta na pupínku uschne a vysuší i jeho obsah :)

Podobně bude fungovat i tekutý pudr - ten, co jsme používaly jako malé na neštovice nebo já to dávám i dnes na štípance od komára.

Dále můžete zkusit smíchat sodu a citrónovou šťávu a opět nechat přes noc.
(source)   

Sůl také funguje. Je perfektní i na tělo, pokud máte pupínky v dekoltu, na zádech nebo i na pozadí - stačí každý večer při koupání solí chvíli třít místo s pupínky a pak tam sůl nechat pár minut působit.

Co skvěle funguje je i pytlík černého čaje. Stačí ho namočit do teplé vody, vyždímat, přiložit a nechat působit co nejdéle (alespoň půl hodiny). Úžasně vysuší i opary všeho druhu !

Ještě jsem slyšela, že funguje i ocet a líh.

Snad si zde najdete něco, co vám pomůže :) Pozor ale u citlivé pleti, ať vám třeba ten líh neublíží.

Žádné komentáře:

Okomentovat