pondělí 15. dubna 2013

Dermacol oční stíny Moon Effect

Musím říct, že Dermacol je celkem dobrá kosmetika a zajímavá. Vše, co jsem od nich zkusila, bylo kvalitní a dobře se s tím pracovalo. Dlouho jsem přemýšlela, že vyzkouším nějaké jejich stíny a slevy v Rossmannu mě přesvědčily o první koupi a určitě ne poslední :) Vybrala jsem si takový hnědo-zlato-fialkový minerální stín Dermacol Moon Effect č.04. Stín je krásně máslový a pigmentovaný, hezky se roztírá a sytý vydrží celý den. Cena je asi 159 Kč za 3g, což mi přijde dobré za tu kvalitu. Balení je metalické a celkem i hezké, uvnitř najdete malý pěnový aplikátor, který jsem hnedka vyhodila :D k čemu to....:) Mám pocit, že na tom mém je malá nepatrná chyba - na víčku je nápis Preference a stín je ve skutečnosti Moon Effect :) Myslím, že si půjdu koupit další :)




2 komentáře:

  1. Vypadají krásně!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat