čtvrtek 11. dubna 2013

Mabyelline Color Whisper

Mám tu ještě jednou novu rtěnku od Maybelline Color Whisper. Zkusila jsem tělový odstín č.620 Bare To Be Bold. Textura je stejná jako u ostatních rtěnek - gelová, jemná a lesklá. Barva se hodí určitě pro všechny, co nerady výrazné barvy, je hezky nude :) Akorát tu mám jedno negativum a to, že se trochu nabaluje na rtech a tvoří pak proužky :/  Rtěnka je jinak celkem fajn, ale stejně pořád nechápu, proč musí stát tolik peněz, když se zase nejedná o tak zázračný produkt a navíc nemá ani nijak krásné balení (DM 159 Kč, Rossmann 139 Kč).


Bare To Be Bold

2 komentáře:

  1. To že je drahá souhlasím. Já ji koupila v Rossmannovi za 140,- Kč, ale i s řasenkou, která je narozdíl od rtěnky skvělá! Takže nelituju. Ale rtěnka mě moc nenadchla. Dělala jsem recenzi na její složení a to je poměrně kvalitní. Můžeš se mrknout zde: http://fashiontasteshop.blogspot.cz/2013/04/maybelline-color-whisper.html

    Možná není rtěnka vhodná na po zimě vysušené rty, protože se usazuje ve vráskách a zdůrazňuje nedokonalosti.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak staci si delat pravidelne peeling rtu.ale naopak rtenky vysusuji rty

    OdpovědětVymazat