pátek 5. dubna 2013

Dermacol Pure Gold Makeup

Hezký páteční večer, dnes tu pro vás mám recenzi na makeup od Dermacol Pure Gold.
Jedná se o makeup s aktivním zlatem, ale nijak se to na pleti neprojevuje :) Krytí je nižší střední, což se skvěle hodí na denní nošení. Makeup je rozjasňující, ale má být i matný, což mi připadá trochu jako protiřečení výrobce. Každopádně na pleti byl spíše rozjasňující - matný efekt moc nebyl. Opět píšou, že se hodí na všechny typy pleti, ovšem já si myslím, že se hodí spíše na suchou až normální, než na mastnou. Dobře hydratoval celý den a na konci dne (asi po 12 hodinách) nebyla pleť mastná jen se trochu se leskla. Pleť hezky sjednotí, ale tvoří stopy při nanášení, takže se déle spojuje s pletí. Balení není moc kvalitní a teď myslím hlavně uzávěr pumpičky (je moc volný) a pumpičku samotnou, která se špatně mačká - je potřeba více síly a makeupu pak vyteče ven víc, než jsem chtěla. Třeba mám jen špatné balení. Cena je kolem 200 Kč ( já koupila v Rossmannu za 139 ).
Jinak makeup doporučuji. Je dobrý, vydrží celý den. Podobný Rimmel Match Perfestion, Loréal Lumi.


Odstín 01 

2 komentáře:

  1. Brousím si na něj zuby. Že jsi do podobné kategorie zařadila i Rimmel Match Perfection je super zpráva. Mám jej teď a jediné, co bych mu vytkla je příliš tmavý odstín i ve variantě Ivory a chci něco světlejšího:-).

    OdpovědětVymazat