středa 3. dubna 2013

Maybelline Color Whisper + porovnání Dior Addict

Náhodou jsem dnes narazila na tuto novou rtěnku od Maybelline v odstínu č.120 Petal Rebel. Nepamatuji si přesný název v ČR, ale originální je Color Whisper.

Jedná se o gelovou rtěnku, která dodá rtům lehkou barvu i lesk. Na rtech vydrží jen pár hodin, proto je potřeba během dne doplňovat, ale rtěnka se nenabaluje jako klasická - netvoří ten nepříjemný pocit. Líbí se mi, že je lehká a hydratuje. Velice mi připomíná Dior Addict č.561 Baby Rose, kterou mám moc ráda na běžné denní nošení právě kvůli ,,nenáročnosti,, (lehká textura, snadno se nanáší, hydratuje, atd.). Rtěnky si jsou celkem podobné, ale u mě Dior vyhrává :)

Srovnání :
Dior je na dotek kvalitnější, jemnější. Barva obsahuje malé třpytky a trochu více se leskne. Balení je kvalitní v krásném provedení. Cena je 830 Kč.
Maybelline je bez třpytek, barva je trochu výraznější. Přijde mi, že na rtech vydrží o chvilku méně. Cena je 159 Kč (k tomu byl lak zdarma :). Balení není moc kvalitní, ale není špatné.



Dior, Maybelline


3 komentáře:

  1. Já jsem si dnes koupila hned dva odstíny a zatím se mi moc líbí, což je u rtěnek z drogérie docela vzácný. Podrobněji zde: http://valerieswonderland.blogspot.cz/2013/04/novinky-z-drogerie.html

    A taky mě hned napadlo srovnání s Addictem, mám dokonce stejný odstín jako ty :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To máme stejné pocity, taky přemýšlím, že si možná koupím ještě jeden odstín. Ale Dior je stejně nej že :)

    OdpovědětVymazat
  3. Plánuju koupi té Maybellinky :)

    OdpovědětVymazat