pátek 26. dubna 2013

Dermacol Matt Control Makeup

Jak přišlo teplejší počasí, začala se mi více mastit a potit pleť, což se mi nelíbí :/ Patřím mezi lidi, co mají rádi zimu a léto vážně ne ! :) Vzhledem k teplu se roztéká i makeup a hledám proto takové, co něco vydrží.
Matt Control od Dermacolu je v tomto směru velmi dobrý. Je to dlouhotrvající makeup, což je pravda - vydrží celý den (určitě 12 hodin). Na konci dne není pleť sice matná, jako po aplikaci, ale určitě se mi neleskne jako s hydratačními makeupy, co jsem používala přes zimu. Krytí je střední a netvoří masku, pokud se správně zapracuje do pleti. Jen trochu zvýrazňuje popraskanou kůži např.kolem nosu nebo kolem pupínků i přes to, když jsem si udělala peeling. Makeup má zajímavou vůni a vyhlazuje póry. Cena je kolem 200 Kč (já mám z Rossmannu za 174 Kč).


Žádné komentáře:

Okomentovat