středa 19. června 2013

DIY Ozdobte se barevnými studs

Hezký den všem kutilům :) Příšerná vedra nás nutí se stroze oblékat, ale ne všichni máme čas, peníze nebo prostě jen štěstí na velikosti :) a můžeme mít hned nové hadříky. Navíc mě zaujaly neonové barvy, co teď letí a také různé kamínky, hroty a cvočky. Jenže takové kousky jsou buď rozebrány, nebo moc drahé. Jednoduché řešení je tady. Přes ebay si můžete sehnat jakékoliv cvoky, hroty, kamínky, atd. za pár korunek a můžete si s nimi vyzdobit podle sebe cokoliv, co vás napadne! Od bot po trička, halenky, kraťasy - záleží na vás. Dneska vám ukážu, jak si vyzdobit obyčejné tílko za 129 Kč z Tally Wejl pomocí barevných plochých hrotů.
Je to velice jednoduché. Stačí si vybrat jakou barvou budete tričko zdobit a vymyslet si výsledný vzor.

Studs z ebay :) Světle a tmavě růžová

Obyč triko z Tally, může být samozřejmě odkudkoliv

Až se rozhodnete, kam přesně dáte cvoček, protáhněte hroty skrz látku

a pořádně je zamáčkněte dovnitř, nesmí tam být žádná mezírka. Prostě je zamáčkněte co nejvíc to půjde.

Kocour se rozhodl, že mi pomůže a všecko mi pošlapal a rozházel, při tom vrněl a strkal mi hlavu do rukou, ve kterých jsem měla ty cvoky s hroty...prostě kočka no :D

A to je výsledek :) Pojala jsem to jako ,,náhrdelník,, kolem krku :)


Snažila jsem se vyfotit, abyste viděli, jak to vypadá :)

Do pračky bych takhle ozdobené hadříky určitě nestrčila. Raději je properte v ruce a ty části, kde jsou cvoky, zkuste je vysušit rychleji- na sluníčku třeba. Nejsem si jistá, jestli by třeba nezrezly :/ Ale parádu udělají hezkou :)

6 komentářů:

  1. jééj je to pekné, ale ja velmi na takéto samovýroby nie som...

    OdpovědětVymazat
  2. Super! To tricko teraz vyzerá o 100% lepsie.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne! Prečo som ja len tak lenivá objednať si takéto srandičky z ebay??? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Aaa to me uprime rozesmalo :D ja u toho ebay sedim porad a neco hledam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi to moc líbí, jen to praní se mi moc nezdá, už vidím jak to peru v ruce:)

    OdpovědětVymazat