neděle 23. června 2013

DIY šortky

Ahojky, opět tu mám jeden nápad, jak si ozdobit obyčejné staré šortky. Teď jsou v kurzu krajky a různé vzory. Nikdy ale nenarazím přesně na takové, aby se mi líbily nebo pak stojí fůru peněz :/ Prohrábla jsem skříň a našla jedny staré a rozhodla se je předělat k obrazu svému :) Za tento nápad vděčím kamarádce, co mi jej vnukla :)
Budete potřebovat krajku - tu si můžete sehnat kdekoliv, klidně i doma, pokud máte nějakou hezkou. Záleží na vašem výběru. Dále nějaké cvoky, hroty nebo korálky, se kterými vyzdobíte šortky opět podle vašeho vkusu. Jeden malý tip - při šití kolem kapes si dejte pozor, aby jste si kapsy neprošili. Pak byste je nemohli používat.
Výsledek vypadá takto :)


První krok je našití krajky.

Pak jsem se rozhodovala jestli a jak dát cvoky, buď kolem kapes nebo...

...takto. To se mi líbí více :)

Krajka je našitá i vzadu a navíc jsem ozdobila zadní kapsy bílými cvoky. Ozdoby na kapsách opticky pomáhají zvětšovat pozadí a já ho mám pěkně ploché :/


Snad je to pro vás zajímavý tip na léto :)

4 komentáře:

  1. Moc hezké! Taky už jsem doma zkrášlovala staré šortky, akorát pořád sháním cvočky :)

    > Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zapojíš :-)
    http://chi-c-oco.blogspot.cz/2013/06/attention-summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají krásně! A hlavně jsou originální, takové nikdo nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) jj to je na tom nejlepší, že jsou originální výtvor :)

      Vymazat