neděle 30. června 2013

YSL Touche Éclat + srování s ostatními pery

Opět se koukneme na luxusnější kosmetiku. Nedávno jsem dostala šanci si pořídit slavný Touche Éclat od Yves Saint Laurent s 50% slevou :) Konečně jsem ho také vyzkoušela a dojmy jsou zatím velice pozitivní.
Mám svůj v odstínu č.1, což je světlá narůžovělá barva a ta se právě skvěle hodí k zarytí tmavých kruhů pod  očima. Krásně je zamaskuje, přitom nezanechává ten nános korektoru, který je vidět. Nevytváří žádné proužky a je velice lehký. Vydrží celý den aniž by nějak vybledl. Balení je elegantní zlaté, akorát se mi nelíbí mechanismus, kterým se dostává korektor ven z pera. Musí se na konci pera kliknout, jako když chcete použít normální propisku a to mi přijde vážně nepraktické, protože o to občas zavadím nebo kliknu víckrát, než chci...
Když to srovnám s dalšími podobnými korektory, co jsem vyzkoušela, přijde mi, že tento je nejlepší. Loréal Lumi Magique je dobrý, ale trochu zanechává stopy po očima. Clinique Airbrush Concealer je trochu lepší, nicméně stále není na takové úrovni jako Touche Éclat. Navíc tento odstín je do té narůžovělé barvy a to vyruší namodralý odstín kruhů.
Jen bych ještě chtěla dodat, že toto všechno jsou rozjasňující pera pod oči a všude, kde chcete rozjasnit nějaký stín, např.nosoretní rýha. Trochu kryjí, ale pokud máte nějaké pupínky a podobně, to vám nezakryjí.


Žádné komentáře:

Okomentovat