středa 26. června 2013

Jak se denně starám o pleť

Hezký den přeji :) Dostávám spoustu dotazů jak je možné, že mám tak hezkou pleť. Samozřejmě to není zadarmo, že to nemám od přírody :) Stojí za tím pravidelná a kvalitní péče už spoustu let. Začínala jsem už někdy v 15 letech a budu pokračovat dokud to půjde. To je hlavní kouzlo - pravidelnost a nevynechávat ani to nešidit (třeba jen 1x denně apod.).
Jaké jsou tedy jednotlivé kroky a přípravky?
Když ráno vstanu, umyji si obličej čistidlem, aby ses myly všechny nečistoty, co se přes noc z obličeje vyloučily. Pak si obličej namažu krémem na obličej a očním krémem. Nechám je chvíli vsáknout do pleti a pak aplikuji makeup.
Mary Kay čistidlo+krém a Ryor oční krém
Nejlepší kosmetika na péči o mladou pleť ;)

Na konci dne si obličej nejprve odlíčím olejovým odličovadlem a těmi nejjemnějšími tampónky, protože některé jsou celkem hrubé a vždy mi pleť rozdráždí, takže jaký vatový tampón používáte je také velice důležité. Pak opět pleť vyčistím a namažu stejnými krémy. Když bych byla starší, určitě bych používala speciální denní a noční krém na vrásky a vypnutí pleti, ale protože s tímto problém ještě nemám, používám jen 1 krém. I to je ale prevence stárnutí, protože je pleť hydratovaná a je o ni postaráno.
Odličovač od Yves Rocher - jediný, po kterém mě nepálí oči

Jednou týdně si dělám peeling, většinou večer nebo někdy i ráno, když se mi loupe kůže a makeup by pak vypadal hrozně. Pokud mám nějaký pupínek, tak přes noc použiji gel od Baley na vysušení pupínku. Občas si můžete dát i masku. Já to ale dělávám jen tehdy, když to potřebuji - třeba po nějaké náročné noci, po učení či stresech a podobně.

To je celé :) Nezabere to zase tolik času. Řekla bych tak 2 minutky ráno i večer. Vrátí se vám to s časem, protože pleť bude vypadat dobře i ve vyšším věku.

Žádné komentáře:

Okomentovat