pondělí 17. června 2013

Zachraňte svoje vlasy - Aphogee protein treatment

Zdravím dámy :) Jako každá si ráda barvím hřívu a udržuji si ji v odstínu světlé studené blond. Bohužel jsem se minulý rok v září dostala do rukou levné a také špatné kadeřnice a vlasy mi spálila melírem. Bylo to strašné, když si vytrháváte trsy vlasů natahovacích jako žvýkačka :( Od té doby uplynula již delší doba a vlasy se zase vrací do normálu, hurá :) Ale ještě před tím jsem hledala nějaké produkty na vlasy, jak si je udržovat super světlé, aniž by se zničily atd. A našla jsem mně tehdy neznámou značku Aphogee a jejich protein treatment. Objednala jsem ze zahraničí, protože v ČR bohužel k sehnání není - to ale není problém :) Ebay vše vyřeší :) Kúra přišla, strčila jsem to do šuplíku a zapomněla na to :D Nedávno mi kamarádka řekla, že chodí na keratin - má vlásky dlouhé, nádherné a zdravé. Ale také má vlasová vlákna silná. Takže jsem opět hledala, jestli je keratin vhodný pro všechny vlasy, i spálené a jemné blond, což ale nedoporučují, protože je to snad ještě víc zatíží... Pak jsem si vzpomněla na kúru v šuplíku. Tenhle produkt, dámy, vám vrátí vlasy do původního stavu, nebo alespoň blíž :)
Jak se používá? Po umytí hlavy si vlasy vysušte ručníkem a dejte si na ně 1.krok. Je to taková žlutá smradlavá voda, musíte pracovat rychle, protože začne tvrdnout. Až budete mít pokryté celé vlasy, nesmíte je vůbec česat!!! Zapněte si fén na horký vzduch a foukejte si vlasy alespoň 15 minut. Budete mít na hlavě tvrdou krustu vlasů :) Opět upozorňuji, že je nesmíte ohýbat, česat, nic. Poté vlasy jen opláchnete pořádně vodou, aby tam nic nezbylo a dáte 2.krok, aby se vlasům navrátila jemnost, protože po tom proteinu budou hodně hrubé. Já si dávám ještě navíc i nějakou hutnou krémovou masku - Wonder, Goldwell, (v podstatě masku na zničené vlasy). Nechte pár minut působit a opět pořádně vymyjte jen vodou. To je vše. Opakuje se to 1x za 6 týdnů.
Jaké jsou výsledky? Vlasy jsou mnohem pevnější, už nejsou gumové. Také už netrčí ve všech směrech na koncích, jak jsou potrhané. Nelámou se, jsou lesklé. Vypadají a na dotek jsou zdravější. Někdo říká, že jim to vrátilo vlasy do původního stavu jako před barvením. U sebe pozoruji pokrok tak možná zatím jen z poloviny ke stavu před. Jsem zvědavá, jak budou vypadat po pravidelné péči. Doporučuji toto pro všechny, co se hodně barví, melírují, trvalá, žehlení, apod.
Zkuste si přečíst i nějaké recenze na netu, uvidíte, že jsou všichni spokojeni :)
1. krok

2. krok


4 komentáře:

  1. Tak toto ma dosť zaujalo. Ja si vlasy nefarbím už asi dva roky, no aj tak sú slabé a bez lesku. Niekedy boli husté a pekne kučeravé, teraz sú celkom bez života. To čo píšeš, znie skvele :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy jsou po tom rozhodne silnejsi a nelamou se. Kdyz to zkombinujes s maskou tak budou i jemne :) take me prekvapilo jak to funguje

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Urcite se to prave skvele hodi hlavne pro nas, co si vlasy zesvezlujeme, aby zesilily :)

      Vymazat