sobota 29. června 2013

Swiss Opar vlasová kúra argánový olej

Ahojky všem, nedávno jsem opět skončila v Rossmannu a okukovala, co mají zajímavého. Nejlepší je, když zkoumáte různé produkty a přemýšlíte, co si vezmete a ten jejich sekuriťák kolem vás nervózně poskakuje. Mně je to celkem nepříjemné, i když chápu, že je to jeho práce, ale já si chci nejprve pořádně prohlédnout, co kupuji a ten chlápek mě od toho akorát odradí...
Objevila jsem tam zajímavou masku na vlasy. Je od Swiss OPar. Tuto značku ještě tolik neznám, ale asi se to brzy změní. Tato maska mě přesvědčila :) Je perfektní ! Nechápu, čím to je, ale rozhodně ji doporučuji všem, co potřebujete dát vlásky do kupy. Maska slibuje, že vlasy hydratuje, zjemní a budou lesklé. A přesně takový je i výsledek. Nemůžu si přestat na vlasy sahat, protože jsou tak jemné a lesklé! Maska také krásně voní, trochu jako med a trochu mi připomíná vůni čistého povlečení (záleží, jakou aviváž používáte : D  :) Cena je 70 kč, což zase není tolik a produkty s argánovým olejem jsou většinou dražší. Otázkou je, jaké je složení a proč jsou po něm vlasy tak krásně jemné. Silikony totiž pro vlas nejsou příliš dobré, ale nic s koncovkou -cone ve složení nevidím. Každopádně já jsem hodně spokojená a masky střídám (je vhodné střídat masky i šampóny), takže s tím tolik problém nebude. Jak je jistě jasné, vlasy se po ní trochu rychleji mastí, protože jsou tak hladké. Stačí si kúru nedávat přímo k hlavě, ale spíš do délek.
Na příští zastávce v drogerce si vezměte tuto masku, doporučuji :)




6 komentářů:

  1. Díky za dobrý tip, mé vlasy potřebují nějakou vzpruhu:) Jinak s tím hlídačem máš naprostou pravdu, už jsem se přistihla, že kolikrát kvůli tomu i návštěvu Rossmanna zvažuji, protože mít ho za zadkem je opravdu hodně nepříjemné, ještě navíc když jsem u stojanů s kosmetikou vždy tak šíleně nerozhodná...asi se tam znervózńujeme navzájem:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, nelíbí se mi jak koukají, když si člověk něco vybírá a mnohdy si radši ani do ruky nic nevezmu..mají si to opatřit jinak. třeba v USA mají každý kus zabalený do vlastního obalu. alespoň má člověk jistotu, že do toho nikdo nestrkal prstíky. to se mi taky pořád stává, že něco otevřu a už je to načnuté :/

      Vymazat
  2. Tak tu bych mohla vyzkoušet, vypadá dobře a cena taky super. Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu není zač :) já jsem s tím moc spokojená. mám jemný a leský vlasy a to jsem zkoušela hromady těch dražších masek jako goldwell, matrix, atd.

      Vymazat
  3. Túto masku som si akurát nedávno kúpila.Som s ňou veľmi spokojná ... Konečne som našla niečo čo pomohlo na moje suché vlasy a končeky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už jsem ji měla, koupila jsem ji v DM drogerii. A zdála se mi také moc dobrá...

    OdpovědětVymazat