úterý 25. června 2013

Nová recenze na Maybelline Affinitone HD

Zdravím dámy :) Jistě jste si už četly recenzi na nový Affinitone HD, co jsem psala někdy v zimě. Tehdy jsem s tímto makeupem moc spokojená nebyla, protože je na bázi vody a popraskala mi kůže. Rozhodla jsem se mu dát druhou šanci teď v létě a tady je výsledek :)
Makeup kryje lehce, takže od něj nečekejte, že vám zakryje pupínky, flíčky a pod. Pleť sjednotí hezky a také je na pleti lehoučký, což se mi právě na léto líbí. Není mastný, což je jasné už z toho, že je tekutý a vodový, takže se pleť tolik neleskne. Samozřejmě po nějaké době už ano, když se člověk potí :) Ale právě jak se potím, tak nemám ten nepříjemný pocit těžkého makeupu na obličeji. Vydržel celý den celkem dobře. Co se týče HD kvality, něco na tom bude, protože při správné aplikaci vypadá dobře i z blízka :) Takže celkově je to dobrý makeup na jaro a léto, ale ne moc dobrý na zimu (pokud máte suchou/normální pleť). Právě proto by mohl obsahovat alespoň nějaké SPF, aby pleť chránil před UV paprsky. Pokud máte stejný problém jako já, že v zimě vysušuje, určitě si ho nechejte na léto a na zimu můžete mít zase trochu krémovější makeup. Vždy je dobré mít více makeupů ve více odstínech, protože pleť a její odstín se v průběhu roku mění - někdy se více mastí, jindy méně, v létě je tmavší, v zimě světlejší.



3 komentáře:

  1. já mám tento MU ve straé verzi, po pravdě, nijak jsem nezjišťovala, v čem se od sebe verze liší, ale já s ním jsem spokojená:) tedy, nebylo tomu tak vždycky, ale ke konci jeho používání mi vlastně začal vyhovovat.. :) jen škoda, že "můj" odstín už nedělají..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě já jsem kdysi před lety s affinitonem začala a teprve tedka jsem zkusila ten nový, takže taky nevím, v čem se liší. řekla bych ,že obyčejný uživatel to stejně nezjistí :) určitě si najdeš jiný odstín :)

      Vymazat
  2. Ja som ten pôvodný kedysi dávno vyhrala, ale nebola som veľmi spokojná. Čoraz viac o ňom však čítam samé chvály, tak mám nutkanie si ho zaobstarať...

    OdpovědětVymazat