úterý 11. června 2013

Najděte si svoji správnou podprsenku

Hezký den dámy :) Jistě jste už slyšely, jak se podprsenka správně vybírá a jakou byste měly mít velikost. I tak je ale možné, že vám třeba nesedí úplně perfektně. Já sama mám problém vybrat tu dokonalou a takové jsem celkem měla za celý život jen pár, protože na trhu není vždy nic dost dobrého.
Velikost se tedy zjistí tak, že si změříte obvod hned pod prsy a také přes prsa. To, co změříte mínus 5 cm, by měl být váš obvod (např. 75-5=70 obvod) a poté rozdíl mezi oběma rozměry ukazuje velikost košíčku. Musím říct, že toto tedy neplatí. Ne všechny máme perfektní tvar prsou, i když si sundáme podprsenku a prsa můžou být povislá, proto obvod kolem nich je jiný bez a s podprsenkou (některé zvětšují nebo změnšují), což zkresluje. Já mám obvod kolem hrudníku 67 cm, takže bych měla mít 65, ale v tom se nedá dýchat, takže nosím obvod 70. Obvod by měl být dostatečně pevný, aby vám nesl většinu váhy prsou, ale ne tak, aby bránil dýchání nebo byl nějak nepříjemný, bolestivý po celém dni nošení. Váha prsou nemá být na ramínkách, proto je najít správný obvod nezbytné. Jistě se vám vybavují záda žen se zapínáním až někde mezi lopatkami...:D Tak to je vážně špatně... Co se týče košíčku, také neplatí, když se řekne, že má někdo trojky, že to jsou trojky univerzální pro každou ženu. Velikost košíčku se mění právě s obvodem. Kupříkladu já mám 70C, ale jinak bych měla např. 75B. U košíčků je důležité, aby prso vyplnilo celý košíček, ale nikde nekoukalo ven. Při zkoušení si udělejte test-skákejte, předkloňte se, vemte si na sebe tričko, abyste viděly, jak to vypadá. Při tom všem by měla prsa vypadat nejen hezky, ale hlavně zůstat na místě. Není vůbec příjemné si prsa upravovat na veřejnosti, protože vykukují :) Je jasné, že vybrat si správně, není jednoduchá věc, ale je to důležité nejen pro to, tak budete vypadat, ale i na záda, ramena a krk.
Diamantová podprsenka za 2,5 mil. dolarů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat