pátek 14. června 2013

Giveaway - dárky pro vás :)

Ahojky :) Rozhodla jsem se vás trochu rozmazlit a dát vám pár dárečků tentokrát z drogerie. Jelikož to bude ode mě, vybrala jsem vám takové produkty, se kterými jsem spokojená a osvědčily se mi.  Obdarovaná nebude jen jedna slečna, ale hned dvě :) Vytvořila jsem dva balíčky, každý je trochu jiný barevně, ale jinak v něm najdete stejné následující produkty :
Ryor oční krém - jistě ne všechny ho používáte pravidelně a tento je dobrý, lak na nehty od Miss Sporty - vážně skvělé laky z drogerky, lesk na rty od Essence - skvělé barvy a také konzistence, tvářenka Colorama - překvapivě dobrá lesklá tvářenka, na léto se hodí, nejlepší řasenku všech dob Maybelline Colossal Volume Waterproof, a navíc malé náušnice pro radost :) Příště mám pro vás připravené dárky z luxusní kosmetiky a také kosmetiky z Londýna ! Máte se na co těšit :)
Jaká jsou pravidla?
Byla bych moc ráda, kdybyste byly fanoušky mého blogu :) A protože chápu, že člověk se nerad zúčastňuje něčeho, co ho nezajímá, proto je tu další pravidlo : napište mi do komentáře k tomuto příspěvku, o čem si nejraději čtete - recenze, nákupy, rady a tipy, atd. Co vás nejvíce zajímá. Dále mi napište, s čím máte největší problém - péče o pleť, líčení - linky, rty, atd. - nemusíte toto napsat, pokud s ničím problém nemáte samozřejmě :) Pokusím se vám pomoct a odpovědět buď pomocí komentu nebo článku. Tímto mi pomůžete zkvalitnit blog. (Děkuju :) A v poslední řadě mi napište, o který balíček máte zájem.

Zúčastnit se může kdokoliv i ze Slovenska. Výherce budu vybírat náhodně bez ohledu na to, o jakém problému bude váš komentář.
Akce končí za 3 týdny - tedy 5.7. 2013.
Pojďme se podívat na balíčky:
První balíček je v broskvových barvách :) a medvídkové náušničky



Druhý balíček je v růžových odstínech a 3 páry malých náušniček


Díky za účast :)

32 komentářů:

  1. To je pekná GA;) sledujem tvoj blog už dlhšiu dobu a uplne najviac sa mi páčia tvoje líčenia, ktoré su vždy dokonalé. A tieš sa mi páčia zaujímavé DIY a porovnávacie recenzie. Aaa rada by som si zasuťažila o broskyňový balíček.
    Danylovelife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. nejvíc se mi líbí líčení ve videu :) Tak aspoň vím, co mám dělat..Nikdy se mi to ale nepovede tak jako tobě:) a je mi jedno, jaký balíček bych dostala..:)
    ok-makeup@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Lenka, já, díky kvůli tobě jsem se naučila nejen jak se správně namalovat ale i jak starat se o plet aby byla čístá. Máš tu všechno od rezenci make-pu, řasenek až po číštění štětců, máš pěknej blog a mnoha jsem se tu naučila díky tobě jsem chytřejší ;-) hihi btw a chci vyhrát :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj:) Nejvíc se mi líbí Tvé líčení,nechápu, jak to tak dokonale dokážeš..:)Balíčky jsou oba super, ale broskvový bych asi brala víc..:) Paja.Barosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sledujem ako vik ppop
    mám rada recenzie: na tvojich sa mi páči, že pekne zvýrzníš červenou zlé dojmy a zelenou zase tie dobré; je to tak prehľadnejšie :)
    Najviac mám problém s linkami, konkrétne so zakončením liniek :/
    Viac by sa mi páčil broskvový balíček :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj. Ty sa voláš Lenka? Tvoj blog mám veľmi rada, najradšej rady na líčenie a DIY. V budúcnosti by som si tiež rada pozrela, ako si spraviť dokonalú linku (najmä jej zakončenie - vytočenie). A ak by som vyhrala, tak je mi jedno, ktorý balíček, lebo sú obidva veľmi sympatické. (No možno o trošičku radšej ten ružový…) Pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky nee ja jsem Jana :) to jen kamaradka napsala komentar, abych poznala o koho jde :)

      Vymazat
  7. Ahojky :)
    Mám ráda recenze všechno my snad jde ale ty linky fakt ne -.- :D chtěla bych soutěžit o balíček v broskvových barvách :D
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nejradši mám nákupy a recenze. Radši bych si vybrala balíček v broskvové barvě, ale i růžový je pěkný :-)
    monika.ska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná giveaway:)
    Nejraději si čtu články, kde jsou nějaké rady a zajímavé tipy.
    A s čím mám problém?...Aby má pleť vypadala hezky,protože ji mám hodně problematickou. Taky bych ještě chtěla zdokonalit linky:)
    Balíčky jsou oba moc hezké, ale sympatičtější je mi asi ten růžový:)
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za komentář :) Na linky jsem udělala takový krátký tutorial, snad trochu pomůže. Jinak o pleť je potřeba se pravidelně starat a hnedka se zlepší. Postupem času se problémů zbavíš. Jak by mohla vypadat péče najdeš tady http://iventrisbeauty.blogspot.cz/2013/06/jak-se-denne-staram-o-plet.html
      a tady
      http://iventrisbeauty.blogspot.cz/2013/01/zakladni-pece-o-plet.html
      a tady najdeš pár chyb, kterých je potřeba se vyvarovat :)
      http://iventrisbeauty.blogspot.cz/2013/03/chyby-v-peci-o-plet.html

      Vymazat
  10. ja najradšej čítam recenzie :)
    problém mám s vlasmi. stále sú suché a tvrdé ako drôty
    potešil by ma prvý balíček v broskyňovej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za koment. Se suchými vlasy mám také občas problém. Co pomáhá je neustálá hydratace a výživa v podobě různých masek, po každém umytí šamponem si dej na pár minut masku. Poté jsou taky dobré různé oleje, to si vmasíruj do vlasů, ale ne ke kořínkům. Občas je fajn i maska z olejů - kokosový, olivový, mandlový a pak ještě můžeš zkusit keratin. Lidé s hrubými vlasy to hodně oceňují :)

      Vymazat
  11. já si vždy moc ráda přečtu recenzi, na nějaký zajímavý produkt:) nebo ráda vyhledávám i takové ty šmírovací články jako jsou nákupy nebo spotřebováno:)
    a problém mám určitě s rtěnkama.. pár jich doma mám, ale vůbec jsem si nezvykla je používat.. a v nejbližší době se to asi nestane..
    měla bych zájem o broskvový balíček:)
    lucisa.n@sezam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, díky za koment :) Já mám zase problém s lesky na rty, vadí mi na puse hlavně, když se mi tam přilepí vlasy :/ Pokud ti rtěnka na rtech nesedí, zkus třeba tónované balzámy, nebo krémovou tvářenku trochu poklepat na rty a dodáš jim barvu, aniž bys něco cítila na rtech. Pak tu jsou různé lip stain, to je jen barva a také ji moc necítíš.

      Vymazat
  12. Ahoj,
    nejradši si čtu recenze a největší problém mám z linkami, ty mi vážně nejdou :D
    Oba balíčky jsou moc pěkné. Radši bych si vybrala balíček broskvový, ale růžový je také pěkný :)
    Andulenka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :)
    Nejraději čtu DIY už jsme podle tebe jich dělala mnoho třeba to tričko nebo rozbité stíny. Máš skvělé nápady :)
    A já mám potíže s pletí mám já mastnou, ale zas se mi dělají hodně suché fleky takže já mám takovou zvláštní :D A rtěnky vůbec žádná mi skoro nevydrží a to jsi kupuji ty dražší rimmel, dermacol atd.. nevím co stím :)
    A balíček spíše broskvový :)
    salkovna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, díky za koment :) Co bych ti doporučila, je pravidelná péče ráno i večer + pravidelný peeling, aby se stará kůže dostala dolů. Skvělá kosmetika je od Mary Kay-čistidlo tě zbaví nadbytečného mazu a krém zase dodá dostatečnou hydrataci. když se nenamažeš, tak má pleť tendenci se více mastit. Článek na takovou péči najdeš tady
      http://iventrisbeauty.blogspot.cz/2013/06/jak-se-denne-staram-o-plet.html
      Co se týče rtěnek, je lepší si ji brát s sebou a přes den si rty malovat. Nic jiného se dělat nedá, jedině nemluvit, nejít, nepít :) Dlouhotrvající rtěnky celkem vysušují a pokud doopravdy nějakou chceš, spíš bych zabrousila někam jako MAC nebo Makeup Forever ;)

      Vymazat
  14. Sledujem :)
    Mňa najviac bavia recenzie na kozmetiku a najväčší problém je u mňa asi s citlivou pokožkou. Nemôžem nájsť výrobok, ktorý moju pokožku dokonale ukľudní a nespôsobí vyrážky hneď po holení. To je teda môj kríž :)
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za koment. Teď myslíš holení nohou? Nu já si je jen namydlím sprchovým gelem :) Holící gely moc nepoužívám, protože mi to připadá zbytečné a také po tom můžou být pupínky. A když se chceš po holení namazat, to je dobře, protože je potřeba pokožku hydratovat, ale pupínky naskáčou i mně. Zkus třeba pár hodin počkat a namazat se až pak, protože kůže je podrážděná a je jasné, že pupínky naskáčou. A nejjemnější jsou asi věci na bázi oleje, vazelíny - masážní oleje Lush, klasická vazelína, oleje třeba dětské, apod.

      Vymazat
  15. Já si vzpomínám na svojí první lekci líčení od tebe a do dneška jsem to, kromě pár mých změn pro usnadnění a urychlení :D, nezměnila (paletka je většinou má první volba). Taky obdivuju lidi, kteří dokáží udělat linku jedním tahem, já mám vždycky po ruce uchošťoury a případné nedokonalosti ještě za čerstva upravím :D Jelikož mám citlivou a suchou pokožku, obzvlášť na jaře a začátkem léta (mám to spojené s alergií), tak vždycky hned zabrousím do péče o vlasy a pleť. Mám dost citlivé rty, tím vznikla má posedlost a úchylka na balzámy a jelení loje (Balea je best! :D), a také proto se docela bojím používat rtěnky a lesky. A hlavně obdivuju tvojí fantazii a tvé vychytávky, jsi třída!!! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za koment Káťo :) jedním tahem to snad ani nejde :D je vždy lepší hodně krátkých tahů. Na citlivou pokožku je perfektní kosmetika Mary Kay, tu si můžeš vyzkoušet u mě :) a rty je dobré pořád mazat, to ti schvaluju :)

      Vymazat
  16. sledujem cez GFC :)
    e-mail: lucinkabalintova@gmail.com
    páči sa mi viac druhý balíček
    Najradšej mám DIY články a články o kozmetike :)

    OdpovědětVymazat
  17. sleduji přes GFC:)
    nejradši čtu recenze.. jinak mám už několik let problém s pletí, jde hlavně o pupínky a červené flíčky
    nejvíc se mi líbí 1. balíček :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za koment :) Zkus se o pleť pravidelně starat, ráno i večer a také zkus najít nějakou kosmetiku pro tvůj typ pleti. Pokud je hodně citlivá, zkus třeba LaRoche posay, vichy, Mary Kay, apod. Správnou péčí se zbavíš pupínků i flíčků.

      Vymazat
  18. Ahoj ,
    Nejraději mám články typu DIY , protože jsou kreativní a zkrátka se nich člověk nenudí . Tvůj blog jsem si nejen kvůli těmto článkům dost oblíbila . Dál mám ráda články typu líčení ( fotonávody , tutorialy ,....apod) A teď to bude znít vlezle ,ale mám ráda články typu New in ( inspiruje mě to to )
    Nejvíce se mi líbí balíček číslo 2 , díky originálním naušnicím ! :)
    anetka998@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. sleduju :)
    nejraději čtu recenze a diy :)
    problém mám s linkami - vždy mi trvá věčnost než se podaří, že vypadají na obou očích trochu stejně :D
    balíček č.2
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj :)
    Tak já úplně nejradši zkoumám recenze na blond barvy na vlasy :-D ;) A líbil by se mi třeba tutorialek na nějaké třeba pětiminutové líčení, prostě nějakou rychlovku při ranním shonu do práce ;) Pavlína
    Líbí se mi růžový balíček.
    pavma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, co mám rádaa, je určite DIY, líbí se mi, jak jdeš s trendy- momentálně třeba právě ocvočkované a "otrnované" věci, kterých jsou plné obchody, člověk si pak může vytvořit dle vlastního vkusu nějaký originální kousek, jen je pravda, že s Ebay je to občas pěkně na dlouho a ne vždy mi zboží dorazí:/ Pak také recenze zakoupených výrobků, vždy když mám o nšco zájem, tak si nejdřív projedu blogy, ať nekupuji zajíce v pytli:) Jinak jak už psaly holky přede mnou, linky jsou mor! Neumím dotáhnout pěkný oblouček nahoru, neumím udělat tenkou čárku, aby to nevypadalo pomalu jako stín přes celé víčko a neumím sinamalovat druhé oko:D Měj se krásně!
    Balíček č.2
    kunix.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. nejradši mám recenze a ráda koukám na videa o líčení, moc neumím ocásky u linek, každý mám v 90% jiný :-( oba balíčky jsou super. kmarcela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. nejradši si u tebe čtu kosmetické recenze na různé věci a baví mě takové ty články New In.
    itscarolinem@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Jani) ctu uplne rada vsechno)kazdym prispevkem se neco noveho naucim nebo neco noveho objevim a padim nakoupit)obdivuju rychlost tvych linek to neumim ten konec protahnout to ani nemluvim o tlousce)hih)Tesim se na novej novinky a recenze vyrobku!A libi se mi balicek s medvidkama Stefani

    OdpovědětVymazat