neděle 16. června 2013

Dnešní úlovky :)

Ahoj holky :) Řekla jsem si, že nebudu sedět doma a nudit se a vyrazila jsem do Prahy. Protože bylo vážně vedro, tak jsem moc nákupů nezvládla, protože člověk u toho už omdlévá :/ ale pár věcí jsem ukořistila. Strašně mě mrzí, že ve slevách prostě nikde moji velikost nemají a tak jsem spoustu věcí musela nechat být. Halenky, šaty, trička, boty, atd. :( Nevadí, hadříků ještě bude. Tak cože jsem to nakoupila ? :)
Růžový lak od Sephory 160 Kč a rtěnka Makeup Forever 630 Kč

Nevím, jestli jsem vám tento již ukazovala, ale je prostě boží :) Neonové barvy frčí :)

Pěny do koupele, bez nich se už nikdy nekoupu. Pokožka je hezky vláčná a navíc to pěkně klouže a lépe se holí :D Comforter za 165 Kč a Candy za 130 Kč

Konečně alespoň 1 halenka :) Za 249 Kč z Tally Wejl. S neonkovým zdobením..jak jinak :D

Obyčejné tričko, ale s hroty!! Jistě už víte, že hroty jsou pro mě magnet a ještě navíc neonové :D 179 Kč Ann Christine

Jůůů sexy prádýlko taky z Ann Christine, podprsenka 349 Kč a kalhotky 179 Kč a ano korálová barva tam taky je...

Občas jsou ve slevách šílené kousky, co jen tak minete, a v životě byste to nenosily. Jenže tyhlety kalhoty obsahují pro mě vražednou kombinaci - neonová korálová a růže ! Zkusila jsem a vypadají celkem cool :) Nicméně mám s nimi další plány - nějaký DIY, protože v dlouhých kalhotách v létě běhat nebudu :D Takže kraťasy nebo 3/4 :)

Zítra mám pro vás zázračný produkt na vlasy :)

5 komentářů:

  1. Ahoj, moc pěkný článek! Mojí poslední obsesí jsou sprchové gely a pěny od Radoxu. Voní naprosto dokonale a prostě se jich nemůžu nabažit. Určitě je zkus! :) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj díky ;) to je dobrý nápad. Hnedka se jedu kouknout do drogerie :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné úlovky :) rtěnka a spodní prádlo je úplně super :) a neonový náhrdelník taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky diky :) Na FB mam album plne podobnych sperku,muzes juknout a neni problem to sehnat :)

      Vymazat