neděle 9. června 2013

Peeling - klíč ke krásné pleti

Zdravím všechny :) Zrovna mám takové období, kdy je moje pleť trochu hrubší a odlupuje se kůže. Napadlo mě tedy vám napsat, jak moc je peeling důležitý pro krásnou pleť. Kdysi jsem chodívala ke kosmetičce a ta mi radila si dělat peeling jednou za měsíc, protože i kůže na pleti se obměňuje jednou za měsíc. Sice je pravda, že jako právě teď, je jednou měsíčně pleť trochu hrubší, nicméně 1x měsíčně je extra málo :/ Na pleti je to rozhodně poznat. Takže je dobré peeling dělat alespoň 1x týdně. Co pro vás peeling udělá? Odstraní odumřelé buňky, které se odlučují celý ten měsíc, ne jen 1. Tyto buňky způsobují tvorbu milíí, uhříků a šupiny. Zbaví mazu, nečistot a černých teček - ale pozor, jenom toho vršku, obsah pórů zůstává uvnitř. Připraví pleť na makeup tak, že zjemní povrch pleti a nejsou tam šupinky a pupínky, za které by se makeup zachytil. Když mám právě období, kdy pleť není úplně jemná, dělám si peeling i každý den alespoň 3x za sebou. Dobré je to dělat i potom, co si vymačkáte póry z nosu, protože se na nose pak loupe kůže. ( Jinak se jich nezbavíte. Ještě jsem nenašla produkt, co by je vyčistil do hloubky za vás...:/ ) Teď jaký peeling je vhodný. Vhodný je takový, co nemá příliš ostrá zrníčka, aby nedráždil. Pokud peeling ještě nepatří do vaší péče, měli byste to změnit a změnit tak i pleť k lepšímu :)
Zrovna používám tenhle - z Rossmannu za 129 Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat