pondělí 3. června 2013

ELF Minerální oční stíny a Pigmenty

A máme tu druhou část dnešní recenze :) Ještě vám ukážu, jak na tom jsou sypké stíny od ELFu.
Minerální oční stíny stojí 97 Kč za kus, což rozhodně neopovídá jejich kvalitě. Nevím, jestli se to dá nazývat stíny, spíš je to takový prach. Výrazné nejsou skoro vůbec, mastné také ne (i u sypkých stínů je to důležité) a když s nimi pracujete, tak všude lítá jakýsi třpytivý prach :) Při aplikaci na oči jsem použila nejen bázi, ale i vlhký štětec a několik vrstev stínu, než byl takový, jak by měl vypadat :/  Vydrželo to sice skoro celý den, ale ta práce. Balení také nic moc - nehezké plastíky. Za tyto peníze seženete mnohem lepší kvalitu ;) Zkusila jsem barvy Sweet, Mysterious a Socialite. Nedokážu si představit, že by kvalita stínů mohla být ještě horší, ale dají se použít na jíné věci :) Sweet může být hezký rozjasňovač.
Sweet, Socialite, Mysterious


Pigmenty jsou zase jiná kategorie.  Balení je mnohem hezčí a spolu s pigmentem dostanete i malý štěteček třeba na oční linky, vše za 97 Kč. Mám odstín Naturally Nude, což je  světlá čokoládová barva a pozor na sítko uvnitř, pigment jím neprojde, proto je potřeba ho sundat. Nicméně pigment je výraznější, nepráší jako výše zmíněné stíny. Ještě tu mám Innocent Ivory, který je jemný, ale to jsem také čekala. Je to jemná bílá barva s růžovými odlesky, takže také skvělý na rozjasnění očí i obličeje. Jediné, co se mi nelíbí je, že se při otevření všude sype a práší.

Naturally Nude, Innocent Ivory

Žádné komentáře:

Okomentovat