čtvrtek 13. června 2013

Nákupy zase jednou po delší době :)

Hezký den holky, včera jsem se konečně dostala do Prahy a koukla do obchodů, co je nového. Bylo toho celkem dost a nejhorší je, když máte málo času a nemůžete všechno pořádně zkouknout...a ještě horší je, když jsou slevy a všechny správné velikosti záhadně zmizí :/ :D Také máte podobný problém? Pár kousků jsem si našla, ale určitě plánuji to vše probrat ještě jednou.
Tak copak jsem ulovila? :)
Pásek od Guess za 890 Kč, jejich pásky se mi líbí nejvíc :) a vůbec kabelky, peněženky, šperky...aachjooo

Tally Wejl tričko za 199, HaM taky za 199 - tahle trička mám na obyčejné nošení nejradši

Prádlo z New Yorkeru :) Komplet za 567. U nich mě pěkně štve, že to nejhezčí prádlo, je vždycky vycpané pro extra push up efekt...ne všechny to ale potřebujeme

Zastávka v Inglotu a v Alze :)

A pyžamo z New Yorkeru. Je úžasně příjemné :) Celkem asi za 600.

Kabelka SIX za 499 a botky z Deichmannu za 599, jsou celkem pohodlné a na nohách vypadají moc hezky :) Hledala jsem nějaké elegantní boty, co nejsou baleríny ani lodičky, aby se v nich dalo chodit.


To je zatím vše, ale snad najdu pár dalších věcí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat