neděle 30. června 2013

MAC Pro Longwear Lipglass

Ještě se podíváme na jeden zajímavý kousek. Konečně lesk na rty, co opravdu vydrží :) Takový je MAC Pro Longwear Lipglass. Vybrala jsem si krásný růžovo-tělový odstín Infinitely Likable. Lesk voní tipickou MAC vanilkou, ale přijde mi, že trochu výrazněji, jak ostatní produkty. Konzistence je hustá a na rtech velice příjemná. Nevytváří ten lepivý těžký pocit, jako jiné dlouhotrvající lesky. Ty často také tvoří žmolky a to tento nedělá (alespoň u mě ne ). Vydrží určitě tak 3 hodiny na rtech stále pěkný, po nějaké době samozřejmě postupně vymizí, ale nezanechá takové ty zbytky. Celkem mě překvapilo, že částečně vydržel i jídlo.Teď je to můj nejoblíbenější produkt na rty na denní nošení :) Cena se pohybuje kolem 500-600 Kč.



Žádné komentáře:

Okomentovat