neděle 2. června 2013

DIY SPIKE your outfit :)

Hezkou neděli :)
Jak už jistě víte, mám hroty ráda. Pokaždé, když něco takového vidím v obchodech, tak je to poněkud drahé na to, abych si to chtěla koupit - např. halenka s hroty je i o několik set dražší, jak bez hrotů :/ Řešení je ale jednoduché :) Stačí si hroty nakoupit sama a můžete si je dát na cokoliv od bot až po šperky. Nehledejte ale hroty v galanteriích, u nás v ČR toho moc k sehnání všeobecně není. Nejlepší na toto je ebay. Stačí do vyhledávače naťukat spike nebo studs a hned máte všechny možné tvary, velikosti a barvy spiků :)

Co budete potřebovat dál? Když vám spiky přijdou (trvá to ale i měsíc z ebay, pozor na to), stačí si najít, co chcete ozdobit - halenky, kabelky, peněženky, náramky, boty, džíny, atd. Dále je potřeba něco, s čím uděláte dírku na místě, kde chcete mít hrot. Na jemnější tkaniny stačí třeba nůžky, na kabelky spíš nějaké šídlo - aby to mělo ostrý širší hrot. Na boty, hlavně paty, bude potřeba už i vrtačka s úzkým vrtákem. S tím vám může pomoct nějaký šikovný chlap. Pokud zvládnete udělat dírku ručně, klidně můžete. Já takový silák nejsem..:)
Halenka za 68 Kč z Gantu :)


Dírkou provlíknete spodní část hrotu.

Na to našroubujete horní část a je to.


Napadlo mě přidat pár hrotů do límečku bundy. Klidně si je dejte i na rukávy nebo ramena.



Boty jsou koupené už s hroty, ale přesně takto si můžete dát hroty na paty :)

Původně jsem si chtěla ozdobit tuhle kabelku.
Pak se mi zdála už dost nazdobená, ale pár hrotů jsem přidala stejně..


Mimochodem, je to i dobrá zbraň ;) praštit někoho takovou kabelkou...

4 komentáře:

  1. Máš môj obdiv! Si šikovná a ešte si aj ušetrila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to je super návod! Musím se mrknout po českých eshopech, jestli ty hroty někde nemají. Nerada objednávám z ebay. Do té látky se to asi dává dobře. Ale když jsem se po nich naposled dívala, měli jenom obrovské a to nechci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) díky :) koukni třeba něco najdeš. Jinak na ebay nakupuji od lidí jen se sluníčkem-top rated seller. Ale trvá to, než to přijde tak měsíc.

      Vymazat