pátek 21. června 2013

Skvělý úlovek! Mary Kay extra zvláčňující noční krém

Ahojky, dneska tu mám recenzi pro všechny, co trápí suchá kůže na obličeji i na těle během celého roku. Před pár dny jsem si objednala pár věcí od Mary Kay a zaujal mě jejich extra zvláčňující noční krém. Říkala jsem si, že to bude perfektní na noc a ráno se probudím s krásnou svěží pletí :) A přesně toto se i stalo :) Krém je velice zvláštní konzistence, ještě jsem nenarazila na podobný produkt. Ani Doliva, Ryor a podobné značky s mastnými krémy nemají nic podobného. Barva je taková lososová a konzistence jako hodně luxusní jemná vazelína. Je velice hydratační a jakoby olejový, ale při aplikaci jemný a krásně voní, jako když jdete kolem obchodu s francouzskou kosmetikou :) Je to příjemná vůně, nic silného ani umělého. Přípravku stačí malé množství pro aplikaci a nemusíte si ho dávat jen na obličej - skvěle se hodí na jakákoliv suchá místa na těle - ruce, lokty, nohy, atd. Krém se aplikuje na navlhčenou pokožku a tím uzamkne hydrataci uvnitř. Obsahuje vazelínu, včelí vosky, minerální olej a sojový glycerid pro zlepšení stavu pokožky. Dala jsem si ho na večer a teď mám pleť krásně jemnou, hydratovanou, ale ne mastnou. Perfektní věc na suchou pokožku a vždy, když budete chtít extra hydratovanou pleť - například po zimě, večírku, apod. :) Obsah je 60g a cena 490 Kč.


Žádné komentáře:

Okomentovat