čtvrtek 20. června 2013

Letní a kosmetické úlovky

Zdravím dámy, mám tu opět pár zajímavých kousků, co jsem našla při procházce po Praze. Chtěla jsem si udělat hezký den s přítelem, ale vydrželi jsme to jen tak do 11 a pak se honem schovat do nějakého nákupního centra, protože ta kamenná Praha je pak šíleně rozpálená! Ale i tak to bylo fajn :)
Hledala jsem klasické kraťasy a samozřejmě nic nenašla, až jsem si vzpomněla na jeden obchůdek na Václaváku - Jannis a tam se mi podařilo najít hromady přesně takových.


Zastávka v MAC a stín Star Violet  a Dazzleglass Stepin Out 

Strašně se mi líbí Dazzleglasses - ty třpytky, které optický zvětší rty a vanilková vůně typická pro MAC, skvělá konzistence lesků :) 

Kabelka z Jannis, přesně takovou jsem sháněla! Občas má člověk štěstí...

Konečně jsem si taky pořídila slavný Touche Eclat a Lancome Rouge in Love :)

Ráda běhám doma ve veselých tričkách - toto je z Gate a rozhodně člověku zvedne náladu :)

aaa výprodej v I Am - neonové šperky ! 

Zajímavý prsten, sice o ždibec větší, ale v létě mám stejně oteklé ruce vedrem..

Tak to byly poslední úlovky za tento měsíc :/ Už se nikam nedostanu, ale v červenci mě čeká výlet do Londýna a samozřejmě musím prozkoumat obchody i tam :)

Žádné komentáře:

Okomentovat