pondělí 3. června 2013

ELF hypershine gloss, plumping lip glaze, liquid lipstick

Ahoj, dneska je divný den :/ Plánovala jsem zajet si do Prahy kouknout, co je nového v líčení a třeba i nějaké hadříky, ale voda mi nějak pokazila plány :/ Nu co se dá dělat. Jsem zalezlá u TV a probírám se svojí kosmetikou :) Dneska vám napíšu recenze na lesky od ELFu a taky jejich oční stíny (v dalším příspěvku).

Plumping lip glaze je lesk, který má pomoct zvětšit objem rtů. Mám ho v odstínu Baby Doll, což je celkem hezká růžová barva. V podstatě funguje na známém principu mentolového pálení a tím rty prokrví a poroto se zvětší. Aplikace lesku na rty je zvětšuje opticky už sama o sobě, takže nějaký rozdíl vidět je. Lesk tak zvláště ,,voní-smrdí,, po mentolu a levném lesku. Konzistence není ani příliš tekutá ani hustá, na rtech pár hodin vydrží. Balení není nic moc, celkový dojem odpovídá ceně 27 Kč. Maly tip : Lesky, které slouží ke zvětšení objemu, se aplikují přímo na suché rty.


Baby Doll

Hypershine Gloss, neboli lesk s efektem skla, je klasický lesk, nic zvláštního na něm není :) vybrala jsem si odstín Bubblegum - světlá korálová barva bez třpytek a Bare - velice světlá hnědá se zlatými třpytkami. Lesky voní lépe, než Plumping a na rtech jsou příjemné. Konzistecne je hutnější a díky tomu vydrží chvíli déle. Cena je opět 27 Kč.


Bubblegum, Bare

Ve stejném balení jsou potom tekuté rtěnky, které se mi ovšem celkem líbí :) Je to vlastně jako lesk, ale hustší a více pigmentovaný. Mám odstíny Perfect Pink a Nude Pink - s touto rtěnkou jsem velice spokojená. Jednak je to nádherná barva (Nude Pink), ale jako jediná také nádherně voní. Nevím, jestli je to výjimka nebo pravidlo, každopádně tuto rtěnku doporučuji :) Za cenu 27 Kč si pořídíte dobrý produkt.


Perfect Pink, Nude Pink



Žádné komentáře:

Okomentovat